Το ποσόν των 100 εκατ. δολαρίων προτίθεται “διοχετεύσει” για διαφημίσεις το Facebook σε ΜΜΕ που δοκιμάζονται οικονομικά εν μέσω κορωνοϊού.
Τα ΜΜΕ -ιδίως τα μικρότερα, οι τοπικές εφημερίδες- αντιμετωπίζουν τεράστια συρρίκνωση διαφημιστικών εσόδων καθώς οι επιχειρήσεις που έχουν διακόψει ή περιορίσει τη δραστηριότητά τους περικόπτουν και τις δαπάνες.
Πολλά media παρά την αύξηση της αναγνωσιμότητας, έχουν χάσει μεγάλο μέρος των διαφημιστικών πακέτων που είχαν κλείσει με αποτέλεσμα να μειώσουν μισθούς ή να απολύσουν εργαζόμενους.
“Αυτή τη στιγμή χρειαζόμαστε την ειδησεογραφία περισσότερο από ποτέ”, δήλωσε ο Campbell Brown, επικεφαλής τομέα συνεργασιών με μίντια της Facebook.
“Τα διαφημιστικά έσοδα συρρικνώνονται γρήγορα και ενώ η κατανάλωση είναι ανεβασμένη, δεν αντισταθμίζει αυτές τις απώλειες, οπότε προσπαθούμε να βοηθήσουμε να γεφυρωθεί αυτό το έλλειμμα”.
Η προσφορά του Facebook μοιράζεται σε δύο μέρη: 25 εκατ. δολάρια σε έκτακτη δωρεά για μικρά ΜΜΕ με άμεσες ανάγκες που συνδέονται με την κάλυψη του κορονοϊού και 75 εκατ. δολάρια σε διαφημιστικές δαπάνες για να βοηθήσουν τα ΜΜΕ όλων των μεγεθών -τόσο στις ΗΠΑ όσο και στο εξωτερικό- να αντισταθμίσουν την απώλεια εσόδων.