Ολοένα και πιο ελκυστικές γίνονται οι αεροπορικές εταιρείες ως επενδυτικοί “στόχοι” κολοσσών του εμπορίου αλλά και της ναυτιλίας, εν μέσω αναταραχών στην εφοδιαστική αλυσίδα. Τα αεροπλάνα γίνονται ολοένα και πιο απαραίτητα στις εταιρείες εμπορίου, ως μέσον για την μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων.
Στο πλαίσιο αυτό, όπως έγινε γνωστό, η Mediterranean Shipping Co (MSC) που ελέγχεται από την οικογένεια Aponte είχε επαφές με τη γερμανική Lufthansa σε μια προσπάθεια να αποκτήσει πλειοψηφικό μερίδιο στη νέα ιταλική αεροπορική εταιρεία ITA Airways, ζητώντας αποκλειστική περίοδο 90 ημερών για να μελετήσει τη συμφωνία.
Η MSC δήλωσε χθες ότι το ενδιαφέρον για την κρατική ITA προήλθε από «τη δυνατότητα ενεργοποίησης θετικών συνεργειών… τόσο στον τομέα των φορτίων όσο και στον τομέα των επιβατών».
Κατά τη διάρκεια της μεγαλύτερης άνθισης του τομέα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στη ναυτιλία το περασμένο έτος, άλλοι κολοσσοί όπως η CMA CGM και η Maersk έχουν επενδύσει σε αεροπλάνα.
Η Consultancy Drewry προβλέπει ότι ο κλάδος μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων πετύχει αυξημένο συνδυασμένο EBIT ύψους 200 δισεκατομμυρίων δολαρίων φέτος, από το αναθεωρημένο EBIT ύψους 190 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2021.