Ονόματα του εγχώριου επιχειρείν, όπως ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, Ελλάκτωρ, Olympic Marine, JetPlan Shipping και άλλων, φιγουράρουν στον κατάλογο ενδιαφερομένων του ΤΑΙΠΕΔ για τον διαγωνισμό απόκτησης του 50% (συν μία μετοχή) του Οργανισμού Λιμένος Λαυρίου.

Μπορεί να πρόκειται για την πρώτη φάση της σχετικής διαδικασίας, δηλαδή δεν αφορά στην υποβολή προσφοράς, πλην όμως είναι ενδεικτική του ενδιαφέροντος για ένα λιμάνι που μέχρι πρόσφατα ήταν εκτός monitoring.

Τι έχει αλλάξει; Από τα… χαρτιά του ΟΛΛ: η εγγύτητά με δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς, με το ΔΑΑ «Ελευθέριος Βενιζέλος», τα λιμάνια του Πειραιά και της Ραφήνας, προσφέρεται ιδιαίτερα για τουριστική ανάπτυξη, με δραστηριότητες όπως η κρουαζιέρα και ο ελλιμενισμός σκαφών αναψυχής. Κερδοφόρος ο φορέας, δίχως εμπράγματα βάρη-υποχρεώσεις και χωρίς «ανοιχτά» δανειακά μέτωπα.

Σύμφωνα με τις τελευταίες δημοσιευμένες (ετήσιες οικονομικές καταστάσεις/2022), ο κύκλος εργασιών είχε διαμορφωθεί σε 6.096.494,41 ευρώ (αυξημένος 47,8% έναντι του 2021), κάτι φυσιολογικό, λόγω της πανδημίας κατά τα έτη 2020-2021. Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν, στην ίδια χρήση, σε 2.226.022,61 ευρώ.