Ο αμερικανικός κολοσσός PepsiCo, ανακοίνωσε σήμερα Δευτέρα, σύμφωνα με το CNBC, τα σχέδιά της για την εξαγορά της εταιρείας SodaStream έναντι 3,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Το συγκεκριμένο deal δίνει στην Pepsi τη δυνατότητα να προσεγγίσει τους πελάτες της στα σπίτια τους και όχι στα καταστήματα. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παραθέτει το CNBC, το 70% των καταναλωτών αναμένεται μέχρι το 2025 να ψωνίζει online.
“Θέλουμε να μπούμε στη συγκεκριμένη αγορά – στην αγορά των σπιτικών ποτών – στην οποία δεν “παίζουμε” ακόμα” δήλωσε μεταξύ άλλων ο οικονομικός διευθυντής της PepsiCo, Hugh Johnston.
Με αυτή την κίνηση η Pepsi διπλασιάζει τις δραστηριότητές της στα ποτά οι οποίες έχουν μειωθεί στη Βόρεια Αμερική καθώς οι καταναλωτές έχουν απομακρυνθεί από τα πολύ γλυκά αναψυκτικά.
Η εταιρεία SodaStream, με έδρα το Τελ Αβίβ, κατασκευάζει ένα μηχάνημα, μέσω του οποίου οι καταναλωτές μπορούν να φτιάξουν τα δικά τους ανθρακούχα ποτά, στο σπίτι τους. Για την SodaStream η συγκεκριμένη συμφωνία αποτελεί σημαντική ευκαιρία καθώς της δίνεται η δυνατότητα να εξαπλωθεί μέσω του παγκόσμιου δικτύου που διαθέτει η Pepsi.