Με επιτυχία και παρουσία πλήθους Μελών, δημοσιογράφων καθώς και του Υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνι Γεωργιάδη, ολοκληρώθηκε η διαδικτυακή Ανοικτή Γενική Συνέλευση της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, το απόγευμα της 18ης Μαΐου.
Ειδικότερα, στο πλαίσιο της Ανοικτής Γενικής Συνέλευσης, τα Μέλη της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ καθώς και οι δημοσιογράφοι που έδωσαν το «παρών» είχαν τη δυνατότητα να θέσουν ερωτήσεις προς τον Υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων για καίρια ζητήματα που άπτονται της ελληνικής επιχειρηματικότητας, με αφορμή την πρωτόγνωρη υγειονομική και οικονομική κρίση με την οποία ήρθε αντιμέτωπη η χώρα.
Παράλληλα, η πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ με μότο «Πρώτη φορά ενωθήκαμε και γίναμε παράδειγμα» ανακοίνωσε την επίσημη έναρξη της τηλεοπτικής, digital και outdoor προωθητικής καμπάνιας της, με 100 σημεία παρουσίας σε όλη την Αθήνα, στοχεύοντας να επικοινωνήσει άμεσα τις αξίες και το ιδεολογικό της περιεχόμενο στο κοινό. Η εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης της Πρωτοβουλίας εστιάζει στην ενότητα των Ελλήνων και κυρίως στο κοινό υπόβαθρό των περισσοτέρων από 60 εταιριών με Έδρα, Παραγωγή και Ιδιοκτησία στην Ελλάδα, που λειτουργούν ομαδικά και αγωνίζονται για έναν κοινό σκοπό, τη στήριξη της οικονομίας και της κοινωνίας. Η πανδημία του COVID-19 ανέδειξε τη σημασία των εννοιών της συνεργασίας και της αλληλεγγύης, που με τη χρήση συναισθηματικού λόγου, επικοινωνούνται εύστοχα στους πολίτες μέσω της καμπάνιας.
Επιπλέον, στην Ανοικτή Γενική Συνέλευση πραγματοποιήθηκε απονομή του σήματος “Ethos” από τον Γεώργιο Μπρισκόλα, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της EUROCERT, που αποτελεί τον φορέα πιστοποίησης της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, προς τις εταιρίες «ΑΓΑΝ» και «Vitex» για το κοινωνικό προφίλ και τη δέσμευσή των διοικήσεών τους στην τήρηση των αρχών της Βιώσιμης Ανάπτυξης και του σεβασμού προς όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη, τους εργαζόμενους, την κοινωνία, τον πελάτη και το περιβάλλον.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι την Τρίτη 19 Μαΐου θα πραγματοποιηθεί Τακτική Γενική Συνέλευση της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ και η ατζέντα θα περιλαμβάνει θέματα, όπως η Δημόσια Παρέμβαση, η περαιτέρω αναγνωρισιμότητα του Σήματος ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ καθώς και οι Συνέργειες των Μελών, πυλώνες στους οποίους στηρίζεται το όραμα της Πρωτοβουλίας με στόχο την πρόοδο της ελληνικής κοινωνίας και τη βελτίωση του βιοτικού επιπέδου του πολίτη της χώρας.
Στο ακόλουθο link θα βρείτε το βίντεο της διαφημιστικής καμπάνιας της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ: https://www.youtube.com/watch?v=HO5PAfbXQKM
Να σημειωθεί ότι στην πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ συμμετέχουν οι εξής εταιρείες:
Agrino, ΕΨΑ, Λουξ, Νιτσιάκος, Ζαγόρι, Καλαμάτα Παπαδημητρίου, ΜΕΓΑ, Ζυμαρικά ΗΛΙΟΣ, ΝΗΣΟΣ, ΑΓΑΝ, Φλώρινας Δινάκη, Brava, Ευβοϊκή Ζύμη, Ποτοποιία Βαρβαγιάννη, SKAG, KΥΚΝΟΣ, Hellas Frost, Petrou Nuts, Captain’s, Βιολάντα, Κτήμα Γεροβασιλείου, Endless-Ευρωχαρτική, The Writing Fields, Ελληνικά Εκλεκτά Έλαια, Aβγά Βλαχάκη, Galenica, Camper-Gaz, Μανδρέκας, Χρυσά αυγά, Απ. Παπαδόπουλος- Meat Company, Αφοί Χαΐτογλου, Tottis Pack, Regina, Draculi Coffee, Αποστακτήρια Καλλικούνη, Ποτοποιία Πλωμαρίου Ισίδωρος Αρβανίτης, Sativa, Αμπελώνες Ναβαρίνο, Κτήμα Βιβλία Χώρα, Οινοποιία Γεωργιάδη, Πυρήνας, Biosolids, Κρόκος Κοζάνης, ΧΙΩΝ, Γεωργική Ανάπτυξη, Δ. Κορωνάκης, Ε. Θυμέλης, ΔΙΡΦΥΣ, Κτήμα Σκούρα, Τυροκομείο Καρακάνας, Τρικαλινός, Μύλοι Δάκου, Μύλοι Θράκης, CARTONTEC, Γεωδή, ΜΕΒΓΑΛ, Polyeco, ΑΤΤΙΚΗ-ΠΙΤΤΑΣ, Οικογένεια Στεργίου, Domus,Vitex