Μια σταθερή χρονιά αποδείχτηκε το 2019 για την εταιρεία Παγωτά Δωδώνη ΑΒΕΕ, αντισταθμίζοντας τις απώλειες της δύσκολης Άνοιξης στην αγορά του παγωτού.
Η Δωδώνη δραστηριοποιείται στον κλάδο του premium παγωτού από το 1967. Διατηρεί ένα ευρύτατο δίκτυο καταστημάτων διάθεσης των μοναδικών παγωτών της στο κοινό, όλα παρασκευασμένα από 100% φρέσκο ελληνικό γάλα και πρώτες ύλες από επιλεγμένους Έλληνες παραγωγούς.
Η ελληνική εταιρεία παγωτού, έχοντας κερδίσει την προτίμηση της ελληνικής κοινωνίας και με δεδομένο ότι πλέον διακρίνονται αυξητικές τάσεις στην κατανάλωση του παγωτού και κατά τους χειμερινούς μήνες, προσβλέπει σε καλά αποτελέσματα μέχρι το κλείσιμο του χρόνου.
Παράλληλα με την αναδιάρθρωση του δανεισμού της σε συνεργασία με τις τράπεζες, η Δωδώνη συνεχίζει με σταθερά βήματα την πορεία της, επενδύοντας σε υπάρχουσες αλλά και σε νέες κατηγορίες.
Όπως δηλώνει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Χαράλαμπος Σαββίνος: «Η παγκόσμια τάση για ευζωία και υγιεινή διατροφή στρέφει τον Έλληνα καταναλωτή προς την αναζήτηση ποιοτικών πρώτων υλών, τις οποίες η Δωδώνη τις είχε στο DNA.Επενδύουμε σε έρευνα και διευρύνουμε τις κατηγορίες παγωτού για να καλύψουμε τις νέες διατροφικές προτιμήσεις που προκύπτουν από αυτήν ακριβώς την τάση – σε gluten-free, lactose-free, dairy-free & vegan – ώστε να ανταποκρινόμαστε δυναμικά σε αυτήν τη νέα αγορά που αναπτύσσεται ταχύτατα».