Το Facebook Watch, η υπηρεσία streaming περιεχομένου του αμερικανικού κολοσσού των social media, ξεκινάει σήμερα να μεταδίδεται παγκόσμια, ένα χρόνο μετά την πρεμιέρα του στις ΗΠΑ και με στόχο να ανταγωνιστεί τη Netflix, την Amazon, την Apple.
Συγκεκριμένα, λίγο περισσότερο από ένα χρόνο μετά την έναρξη μετάδοσης του Facebook Watch στις ΗΠΑ, ξεκίνησε η παγκόσμια μετάδοση του περιεχομένου, με την ψυχαγωγία, τις ειδήσεις, και τα αθλητικά να κυριαρχούν, αλλάζοντας σύμφωνα με πολλούς όσα ισχύουν στη χρηματοδότηση περιεχομένου μέσω διαδικτυακών διαφημίσεων.
«Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι για τη γενική πρόοδό μας», δήλωσε ο επικεφαλής σχεδιασμού περιεχομένου του Facebook Μάθιου Χένινγκ. «Το Watch πραγματικά να απογειωθεί», τόνισε, χαρακτηριστικά.
«Κάθε μήνα, περισσότεροι από 50 εκατ. άνθρωποι στις ΗΠΑ παρακολουθούν ένα τουλάχιστον βίντεο για τουλάχιστον ένα λεπτό στο Watch, ενώ ο συνολικός χρόνος που αφιερώνεται στην παρακολούθηση βίντεο στο Watch έχει αυξηθεί 14 φορές από την αρχή του 2018», τόνισε ο Χένινγκ.
«Ο στόχος μακροπρόθεσμα εστιάζεται στη δημιουργία ενός μέσου κοινωνικής δικτύωσης όπου όλοι οι δημιουργοί και οι εκδότες θα μπορούν να βρουν κοινό, να οικοδομήσουν μια κοινότητα παθιασμένων οπαδών και να κερδίσουν χρήματα από το έργο τους», ανέφερε.
Εξάλλου, μέσα στην επόμενη χρονιά το Facebook αναμένεται να δαπανήσει από 1 έως 2 δισ. ευρώ για τη χρηματοδότηση των παραγωγών του Facebook Watch.
Αξίζει να σημειώσουμε πως, τα διαλείμματα στη μετάδοση περιεχομένου για την προβολή διαφήμισης στο Watch θα περιλαμβάνουν διαφημίσεις πριν και κατά τη διάρκεια της προβολής, με τους δημιουργούς να κερδίζουν ένα μερίδιο από τα έσοδα και το Facebook να κρατάει τα υπόλοιπα.