«Το brand της Ελλάδας είναι ισχυρό, αν όχι μοναδικό, και είμαστε εδώ για να το ενισχύσουμε έτι περαιτέρω», δηλώνει η Γενική Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης, κα Ολυμπία Αναστασοπούλου, στη συνέντευξή της στο Skipper OnDeck, μιλώντας εφ’ όλης της ύλης για την εθνική στρατηγική στον τομέα του ελληνικού τουρισμού.

Ποιοι είναι οι πυλώνες της εθνικής στρατηγικής στον τουρισμό;
Το στρατηγικό σχέδιο 2021-2030 για τον ελληνικό τουρισμό βασίζεται σε 7 πυλώνες:

Πρώτος πυλώνας, η προσβασιμότητα και η διασυνδεσιμότητα τόσο στο φυσικό, όσο και στον ψηφιακό άξονα. Με καταγραφή των τουριστικών ροών, αξιολόγησή τους, αλλά και δημιουργία σεναρίων ροών για τα επόμενα χρόνια.

Δεύτερος πυλώνας, οι ιδιωτικές υποδομές, βιώσιμη διαχείριση και ανάπτυξη. Με αξιολόγηση της υφιστάμενης κατάστασης και βελτίωση στους άξονες με οικονομικό, κοινωνικό και περιβαλλοντικό αντίκτυπο.

Πυλώνας τρίτος, οι Δημόσιες Υποδομές και Διαχείριση της Εμπειρίας. Με αξιολόγηση της εμπειρίας του επισκέπτη, αλλά και καταγραφή των σημείων που είναι προς βελτίωση.

Ο τέταρτος πυλώνας αφορά στην εκπαίδευση και κατάρτιση Ανθρώπινου Δυναμικού. Με απογραφή του ανθρώπινου δυναμικού του κλάδου και των δεξιοτήτων, αλλά και αξιολόγηση των ελλείψεων με νέες εκπαιδευτικές δομές σε όλο το φάσμα της εκπαίδευσης και με κίνητρα για επανεκπαίδευση.

Διαβάστε τη συνέχεια στο skipperondeck.gr