Μόλις χθες ανακοινώθηκε ότι τα πολυκαταστήματα Attica ενισχύονται με ένα μεγάλο επενδυτικό σχήμα στο οποίο συμμετέχουν ακόμη και εφοπλιστές με στόχο την γεωγραφική του επέκταση και το άνοιγμα σε άλλες δραστηριότητες.
Ηχηρά ονόματα όπως η οικογένεια Τσάκου της Τsakos Energy Navigation (92 πλοία), οι Θάνος και Πάνος Λασκαρίδης και το Ίδρυμα Ωνάση συμφώνησαν να συμμετάσχουν στο σχήμα, διαβλέποντας το ευνοϊκό κλίμα που διαμορφώνεται στον κλάδο της λιανικής και της ελληνικής οικονομίας εν γένει.
Ποιοι είναι οι λόγοι που οδήγησαν τους συγκεκριμένους εφοπλιστές και επιχειρηματίες να κάνουν άνοιγμα στον τομέα αυτό;
Πρώτον, το ολοένα και αυξανόμενο τουριστικό ρεύμα. Η Ελλάδα, αποτελεί ένα συνεχές «big thing» όσον αφορά τον τουρισμό, ο οποίος αποτελεί έναν από τους βασικότερους πυλώνες της οικονομίας. Το ευνοϊκό κλίμα διευκολύνει και ενθαρρύνει επιχειρηματικά ανοίγματα πόσω μάλλον όταν αφορά μια εταιρεία που ήδη διαγράφει μια επιτυχημένη πορεία στο λιανεμπόριο.
Δεύτερον, πρόθεση των συμμετεχόντων είναι να αποστείλουν το δικό τους μήνυμα προς τους ξένους επενδυτές, πως η Ελλάδα είναι ένας τόπος όπου μπορούν να εμπιστευθούν τα κεφάλαιά τους προκειμένου να προχωρήσουν σε επιχειρηματικά ανοίγματα.
Και τρίτον, η συμμετοχή περιστρέφεται γύρω από ένα ακόμη μεγάλο ζήτημα που συνδέεται με το Ελληνικό. Οι επενδυτές, θεωρούν ότι το έργο του Ελληνικού θα δώσει ώθηση σε πολλούς τομείς, μεταξύ άλλων και στο λιανεμπόριο, ενώ δεν αποκλείεται να αξιοποιηθεί η μειοψηφική συμμετοχή της Άττικα για την επέκτασή της στη νέα «Πολιτεία» που θα δημιουργηθεί εκεί.
Το πλάνο
Ενισχυμένο πλέον, το νέο σχήμα θα είναι σε θέση να αναπτύξει τους νέους στρατηγικούς στόχους του ομίλου, με κυριότερους:
– την επέκτασή του σε δραστηριότητες όπως το χονδρικό και λιανικό εμπόριο ρούχων, αξεσουάρ και καλλυντικών,
-τη δημιουργία νέων καταστημάτων, βάσει και των αναγκών του καταναλωτικού κοινού, σε πρωτοποριακές αναπτύξεις όπως αυτή του Ελληνικού και
– την περαιτέρω ενίσχυση της θέσης του υφιστάμενου πολυκαταστήματος στο City Link ως ενός premium προορισμού αγορών, μέσα από την επέκτασή του σε νέο χώρο 4.000 τ.μ.
Ταυτόχρονα, χάρη στο νέο σχήμα τα πολυκαταστήματα attica θα ανταποκριθούν ακόμη καλύτερα στον μετασχηματισμό της αγοράς και στις σύγχρονες επιταγές αυτής, με άμεση και βασική προτεραιότητά τους την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Για την εξυπηρέτηση των παραπάνω στόχων, το νέο μετοχικό σχήμα θα εξετάσει, όπου απαιτείται, τη σύναψη διεθνών συνεργασιών που θα δημιουργήσουν συνθήκες συγκριτικών πλεονεκτημάτων ιδιαίτερα στις αγορές υψηλών απαιτήσεων (up scale) τόσο στους υφιστάμενους, όσο και σε μελλοντικούς χώρους και τομείς λειτουργίας.
Διαβάστε επίσης: