Η ελληνική ναυτιλία —που ήδη κυριαρχεί στους περισσότερους κλάδους παρά τον σκληρό ανταγωνισμό από την Κίνα— πρόκειται να αυξήσει το μερίδιό της στον παγκόσμιο στόλο από 21% σε 25%, εκτιμησε ο πρόεδρος της Diana Shipping, Συμεών Παληός.
Μιλώντας στο Οικονομικό Φόρουμ Δελφών, ο κ. Παληός παρατήρησε: «Κάθε τέσσερις ημέρες ένα ελληνικό πλοίο ναυπηγείται στην Κίνα, κάθε έξι ημέρες ένα στη Νότια Κορέα και κάθε επτά ένα στην Ιαπωνία», ωστόσο οι Έλληνες πλοιοκτήτες συνεχίζουν να ηγούνται.
Ο ίδιος επαίνεσε την επερχόμενη γενιά πλοιοκτητών ως «πολύ πιο καταρτισμένη από την παλιά φρουρά» και έδωσε έμφαση τις δυνατότητές τους να προωθήσουν τον κλάδο ακόμη περισσότερο.
Ο εφοπλιστής προειδοποίησε ότι η εγχώρια γραφειοκρατία εξακολουθεί να απειλεί την ανάπτυξη — και προέτρεψε τους νέους Έλληνες να εξετάσουν το ενδεχόμενο σταδιοδρομίας στη θάλασσα. «Πολλά ελληνόπουλα έχουν παρεξηγήσει αυτό το επάγγελμα», είπε. «Είναι μια εξαιρετική καριέρα με μισθούς που ξεκινούν από 2.500 ευρώ και ξεπερνούν τα 14.000 ευρώ».