Έχει κερδίσει πολλά χρήματα και τα προσωπικά ενδιαφέροντα του έχουν περάσει, από καιρό, σε νέες διαστάσεις και νέες προκλήσεις. Ωστόσο όταν εγκαταλείπει ο ιδρυτής την εταιρεία που δημιούργησε τα ερωτήματα είναι πολλά και αναπόφευκτα.
Ο άνθρωπος που δημιούργησε και μέχρι σήμερα διοικούσε την Beat, ο CEO της Beat Νίκος Δρανδάκης αποχωρεί από σήμερα…
Παρά το γεγονός ότι Νίκος Δρανδάκης υποχρεώθηκε να πάρει σκληρά μέτρα περιστολής του λειτουργικού κόστους της ΒΕΑΤ, τον περασμένο Μάρτιο και Απρίλιο, για να αντιμετωπίσει τα προβλήματα της πανδημίας, η μητρική εταιρεία FREE NOW αποφάσισε να διακόψει τη συνεργασία μαζί του.
Τα μέτρα μεταξύ άλλων προέβλεπαν απολύσεις προσωπικού και μεγάλες περικοπές μισθών, στα κεντρικά της Αθήνας.
- «Ο Νίκος έχει διαδραματίσει ζωτικό ρόλο δημιουργώντας και κάνοντας το Beat αυτό που είναι σήμερα. Είμαστε ευγνώμονες για την προσήλωσή του στην ανάπτυξη της εταιρείας όλα τα τελευταία χρόνια και του ευχόμαστε κάθε επιτυχία στα μελλοντικά του σχέδια», δήλωσε ο Marc Berg, Διευθύνων Σύμβουλος της FREE NOW.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της FREE NOW, ο Paul Onnen, Διευθυντής Τεχνολογίας στη Beat, θα εκτελεί προσωρινά χρέη Διευθύνοντος Συμβούλου, με την πλήρη υποστήριξη της διοίκησης καθώς και των μετόχων του FREE NOW Group, ώστε να συνεχιστεί η επιτυχημένη πορεία του Beat.
- “Η λειτουργία της Beat εφαρμογής στην Ελληνική αγορά συνεχίζει με την ίδια ομάδα και διοίκηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, υπό το Γενικό Διευθυντή της στην Ελλάδα, Βασίλη Ντάνια”.
H Taxibeat, η δημοφιλής Ελληνική εφαρμογή για κλήση ταξί ξεκίνησε με ένα αρχικό κεφάλαιο 40.000 ευρώ και πουλήθηκε στον κόλοσσό Daimler έναντι 43 εκατ.ευρώ!
Tο Taxibeat γεννήθηκε το 2011 από μία ομάδα τεσσάρων ατόμων και με χρηματοδότηση από το Open Fund της Αθήνας, ύψους 40.000 ευρώ.
Ο ιδρυτής του Taxibeat Νίκος Δρανδάκης, εργαζόταν ως σύμβουλος επιχειρήσεων σε θέματα τεχνολογίας και νέων μέσων. Δημιούργησε την εφαρμογή επειδή μια βραδιά το 2010 στην Κηφησιά, έψαχνε χωρίς επιτυχία να βρει ταξί…Η ιδέα μετατράπηκε σε app και το app βρήκε ανταπόκριση με χιλιάδες χρήστες και εκατοντάδες συνεργαζόμενους οδηγούς ταξί.
Τον Δεκέμβριο του 2013 εξασφάλισε νέα χρηματοδότηση ύψους 2,9 εκατ. ευρώ από το επενδυτικό κεφάλαιο Hummingbird Ventures, με έδρα το Λονδίνο. Το 2014 ο κύκλος εργασιών ξεπερνούσε τα 29,3 εκατ. ευρώ ετησίως. Τα υπόλοιπα είναι ιστορία….