Τις προτιμήσεις ολοένα και περισσότερων Ελλήνων καταναλωτών φαίνεται ότι κερδίζουν τα βιολογικά προϊόντα. Ειδικότερα, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Nielsen, ανάμεσα σε 1.200 άτομα ηλικίας 18+, τα βιολογικά προϊόντα κερδίζουν oλοένα και περισσότερο έδαφος, με 8 στους 10 Έλληνες να δηλώνουν ότι έχουν καταναλώσει έστω και ένα βιολογικό προϊόν τον τελευταίο μήνα.
Θέματα υγιεινής διατροφής και υγείας είναι από τους βασικούς λόγους επιλογής βιολογικών προϊόντων, με το 45% των ερωτηθέντων να αναφέρεται σε αυτά τα θέματα.
Όσον αφορά τις κατηγορίες προϊόντων που κατέχουν κυρίαρχη θέση στην επιλογή, είναι τα αυγά, τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά καθώς επίσης και το γάλα, ενώ αξιοσημείωτη δυναμική παρουσιάζουν κατηγορίες όπως τα δημητριακά, οι χυμοί, το γιαούρτι και τα όσπρια. Επίσης, από ανάλυση προκύπτει ότι μελλοντικά σε κατηγορίες όπως είναι το ψωμί, οι φρυγανιές και τα κράκερς θα αυξηθεί η πρόθεση για αγορά βιολογικών προϊόντων.
Αναφορικά με τα κανάλια αγοράς, το οργανωμένο λιανεμπόριο διατηρεί δεσπόζουσα θέση (72%) όταν πρόκειται για αγορά βιολογικών προϊόντων και ιδιαίτερα στην κατηγορία των δημητριακών. Φαίνεται όμως ότι τα εξειδικευμένα καταστήματα επίσης καταλαμβάνουν μια αρκετά σημαντική θέση (44%) όταν πρόκειται για την επιλογή βιολογικών προϊόντων.