Ανοδική πορεία στην αγορά σούπερ μάρκετ καταδεικνύουν τα πιο πρόσφατα στοιχεία της Νielsen για το α’ εξάμηνο του έτους.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της εταιρείας ερευνών, η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ σε Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών) κινήθηκε θετικά σε αξία, στο +2,3% κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018 (στοιχεία YTD έως 30 Ιουνίου 2018), σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, ενώ τα FMCGs (ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα) στο σύνολό τους παρουσιάζουν παρόμοια τάση, στο +2,2%.
Το σύνολο των κατηγοριών bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κλπ) εμφανίζουν την πιο θετική τάση, +7,5%, επηρεαζόμενες από την αναβίωση των μεγάλων καταστημάτων της Μαρινόπουλος από την Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη, ενώ τα φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα, κινούνται αρκετά πιο συγκρατημένα στο +1,2%.
Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, τα τρόφιμα και ποτά αναπτύσσονται κατά +1,8%, ενώ οι κατηγορίες που αφορούν στα προϊόντα προσωπικής περιποίησης, καθώς και τα προϊόντα οικιακής χρήσης, παρουσιάζουν αύξηση στις πωλήσεις τους σε αξία σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2017 κατά +3,5% και +3,9% αντίστοιχα.