Η Tetra Pak®, παγκόσμιος ηγέτης σε λύσεις επεξεργασίας και συσκευασίας τροφίμων, όρισε τον Guillaume Latourrette ως νέο Διευθύνοντα Σύμβουλο για τις δραστηριότητες της εταιρείας στην Νοτιοανατολική Ευρώπη. Ο κ. Latourrette αντικαθιστά τον κ. Francesco Faella, ο οποίος ανέλαβε τη θέση του Διευθύνοντα Συμβούλου για την Tetra Pak Ιταλίας.
Ο κ. Latourrette διαθέτει περισσότερα από 16 χρόνια εμπειρίας σε ηγετικές θέσεις στον τομέα των πωλήσεων και στη διαχείριση προϊόντων και μάρκετινγκ στη βιομηχανία συσκευασίας τόσο σε ευρωπαϊκό όσο και διεθνές επίπεδο. Έχει χτίσει την καριέρα του στον τομέα των πωλήσεων καθώς και στη διαχείριση προϊόντων και μάρκετινγκ. Νικητής του βραβείου Tetra Pak Global Leadership 2017, ο κ. Latourrette μετακινείται στην ομάδα της Νοτιοανατολικής Ευρώπης από τη θέση του Regional Marketing Director για την Tetra Pak, στην Ευρώπη και την Κεντρική Ασία, όπου όριζε τη στρατηγική μάρκετινγκ της εταιρείας δίνοντας έμφαση στην ψηφιοποίηση.
Πριν από αυτή, ο κ. Latourrette ήταν Marketing Director για την Tetra Pak Γαλλίας και Global Product Manager για κάποια από τα πλέον σημαντικά προϊόντα συσκευασίας, όπως οι συσκευασίες Tetra Gemina® Aseptic και Tetra Prisma® Aseptic.
«Αποτελεί πραγματικά μεγάλη τιμή που ανέλαβα αυτή τη θέση και θα ηγούμαι των δραστηριοτήτων της Tetra Pak στην Νοτιοανατολική Ευρώπη. Ως νέος Διευθύνων Σύμβουλος, θέλω να επιβεβαιώσω τη δέσμευσή μας να συνεισφέρουμε στην ανάπτυξη αυτού του τομέα, στον οποίο η Tetra Pak έχει μακρά παρουσία. Θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε ολοκληρωμένη τεχνολογία και παγκόσμια εξειδίκευσή μας στην τοπική αγορά, να συνεργαζόμαστε με τους πελάτες μας – παραγωγούς τροφίμων και ποτών – με σκοπό να επιταχύνουμε την ανάπτυξη και μαζί θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε και να εκσυγχρονίζουμε την τοπική βιομηχανία για να προσφέρουμε στους πελάτες μας προϊόντα υψηλής ποιότητας σε μία εύχρηστη και βιώσιμη συσκευασία.», δηλώνει ο κ. Latourrette.
Στο νέο του ρόλο, ο Guillaume Latourrette θα έχει ως έδρα του το Βελιγράδι και θα καθοδηγεί τις δραστηριότητες της εταιρείας σε δεκατέσσερις αγορές της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, με τις μεγαλύτερες να είναι αυτές τις Σερβίας, της Ελλάδας, της Κροατίας και της Ρουμανίας.