Η Cape Shipping, συμφερόντων της οικογένειας Ανδριανόπουλου, αντιλαμβανόμενη τις αυξημένες ανάγκες για μεταφορά πετρελαίου και LNG, ξεκίνησε το πρώτο της πρότζεκτ ναυπήγησης δεξαμενόπλοιων σε συνεργασία με δύο κινεζικά ναυπηγεία.
Η εταιρεία με έδρα την Αθήνα έχει προχωρήσει σε παραγγελίες για δύο δεξαμενόπλοια suezmax στη Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding.
Σύμφωνα με ναυλομεσίτες, η συμφωνία με το ναυπηγείο που συνδέεται με την CSSC ανέρχεται σε περίπου 168 εκατομμύρια δολάρια για δύο πλοία carriers χωρητικότητας 158.000 dwt που θα παραδοθούν το 2026 και το 2027.
Επιπλέον η ναυτιλιακή έδωσε παραγγελία στο κινεζικό ναυπηγείο Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding (SWS) για δύο τάνκερ LR2 χωρητικότητας 115,000 dwt με χρόνο παράδοσης το 2025 και το 2026.
Εν τω μεταξύ, η Cape Shipping είναι πίσω από τις παραγγελίες για για την κατασκευή δύο product tankers χωρητικότητας 74,000 dwt. στη Ναυπηγική Ζώνη Yangzijiang στο Jiangsu. Τα νεότευκτα, που κοστίζουν 54 εκατομμύρια δολάρια το καθένα, θα ενταχθούν στον στόλο της Cape Shipping το 2027, σύμφωνα με μεσίτες της Intermodal.
Η Cape Shipping ιδρύθηκε το 1987 και έκτοτε επικεντρώθηκε κυρίως στον τομέα των πλοίων ξηρού φορτίου. Η εταιρεία είναι εισηγμένη με στόλο έξι πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου και 11 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.