Το νέο mobile banking app της Συνεταιριστικής Τράπεζας Ηπείρου είναι πλέον διαθέσιμο για να αποτελέσει τον προσωποποιημένο ηλεκτρονικό βοηθό για τους πελάτες της, οι οποίοι μπορούν να πραγματοποιούν όλες τους τις συναλλαγές άμεσα και με ασφάλεια από το κινητό ή το tablet. Η δημιουργία της νέας εφαρμογής εντάσσεται στο σχέδιο υλοποίησης του ψηφιακού μετασχηματισμού της Τράπεζας, με στόχο να διαθέσει νέα ψηφιακά κανάλια και υπηρεσίες προς τους πελάτες της, βελτιστοποιώντας τις λειτουργικές της διαδικασίες με ασφάλεια.
Η νέα εφαρμογή mobile banking της Τράπεζας Ηπείρου, διαθέσιμη για Android και iOS/iPadOS συσκευές, προσφέρει τη δυνατότητα σε κάθε πελάτη της Τράπεζας να την προσαρμόζει σύμφωνα με τις επιλογές του, ξεφεύγοντας από την τυποποιημένη προσέγγιση. Συγκεκριμένα, το νέο app παρέχει τη δυνατότητα σύνδεσης με βιομετρικά στοιχεία, διαχείρισης νέων λογαριασμών και καρτών, υλοποίησης συναλλαγών αλλά και πληροφόρησης για σχεδόν το σύνολο των διαθέσιμων τραπεζικών προϊόντων (καταθέσεις, δάνεια, επιταγές, κάρτες, πληρωμές, κοκ).
Επιπλέον, το mobile banking app της Τράπεζας Ηπείρου προσφέρει επιχειρηματικές λειτουργίες, τη δυνατότητα πληρωμών λογαριασμών, άμεσων αποστολών και λήψεων χρημάτων, καθώς και την επιλογή υλοποίησης μελλοντικών και επαναλαμβανόμενων συναλλαγών, παρέχοντας στον χρήστη μεγαλύτερο έλεγχο και ευελιξία στη διαχείριση των εξόδων του. Παράλληλα, ο χρήστης μπορεί να αναζητήσει συναλλαγές με έξυπνα φίλτρα, να δημιουργήσει επαφές για αποστολή και λήψη χρημάτων, να ενημερώνεται για το δικό του αφορολόγητο καθώς και να λαμβάνει άμεσες ειδοποιήσεις από την Τράπεζα. Τέλος, οι ενισχυμένες λειτουργίες ασφάλειας και το Strong Customer Authentication που διαθέτει για την αποτροπή υποκλοπών, καθιστούν τη νέα εφαρμογή ένα σύγχρονο ψηφιακό εργαλείο που συνδυάζει αποτελεσματικά την ευελιξία με την ασφάλεια που απαιτείται σε όλο το φάσμα των τραπεζικών υπηρεσιών.
Ο κ. Ιωάννης Βουγιούκας, Διευθύνων Σύμβουλος της Συνεταιριστικής Τράπεζας Ηπείρου, αναφερόμενος στο νέο mobile banking app, δήλωσε σχετικά: «Η ψηφιακή αναβάθμιση της Τράπεζας με σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία, αποσκοπεί στην προσωποποιημένη και ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών της αλλά και στη διατήρηση της ισχυρής της θέσης στην Ήπειρο, για την ενίσχυση της τοπικής κοινωνίας και οικονομίας. Με το λανσάρισμα της νέας εφαρμογής mobile banking προσφέρει στους πελάτες τη δυνατότητα να πραγματοποιούν όλες τους τις συναλλαγές άμεσα και με ασφάλεια. Η επιτυχής μετάβαση της Τράπεζας Ηπείρου στη νέα ψηφιακή εποχή, ενισχύει τον ρόλο της στην τοπική κοινωνία, με στόχο να αποτελεί εταιρεία πρότυπο τόσο στην Ήπειρο όσο και μεταξύ των Συνεταιριστικών Τραπεζών στην Ελλάδα.»