από την Ελενα Ερμείδου
Νέα πρόταση franchising συνεργασίας σε νέους επιχειρηματίες καταθέτει σήμερα η coffee berry, έχοντας πλήρως μελετήσει και ενσωματώσει στο επιχειρηματικό της μοντέλο τις διεθνείς τάσεις και καινοτομίες στο franchise, την ανάγκη για προσαρμοστικότητα και μακροχρόνια ευημερία των νέων επιχειρηματιών στον κλάδο. Για την coffee berry, η οποία εξελίσσεται συνεχώς με στόχο να προσελκύσει τόσο καταναλωτές όσο και εν δυνάμει franchisees, το τρίπτυχο της επιτυχίας είναι: η ποιότητα, το προϊόν, η εξυπηρέτηση.
Σήμερα 1η Οκτωβρίου παγκόσμια ημέρας γιορτής του καφέ, η coffee berry απηύθυνε ανοικτή πρόταση προς νέους επιχειρηματίες που έχουν στόχους και όρεξη για δουλειά να κάνουν το δικό τους επιχειρηματικό ξεκίνημα, έχοντας εξασφαλίσει την στήριξη μία από τις μεγαλύτερες και πιο δημοφιλείς αλυσίδες στον κλάδο της καφέ-εστίασης στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Η πρόταση της coffee berry έχει διττό στόχο την ενίσχυση της επιχειρηματικότητα στον κλάδο καφέ-εστίασης και την ενίσχυση της οικονομίας στην Ελλάδα μέσα από την ανάπτυξη και διεύρυνση της εταιρείας στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την coffee berry και εργαλείο μεγάλης αξίας για τους νέους επιχειρηματίες το ότι η coffee berry συμβάλλει η ίδια στο απαιτούμενο κεφάλαιο αρχικής επένδυσης των νέων επιχειρηματιών. «Εσύ, κι εμείς, μαζί», είναι αυτό που χαρακτηρίζει την φιλοσοφία της.
Ατου για την coffee berry και δεν αποτελεί μυστικό επιτυχίας το ότι προσαρμόζεται στις μεταβαλλόμενες καταστάσεις, στηρίζοντας με ευελιξία της αναδυόμενες μορφές franchise που μπορούν να λειτουργήσουν σε μικρότερους χώρους σε περιοχές υψηλής ζήτησης όπως είναι σήμερα οι περιοχές της Περιφέρειας στην Ελλάδα.
Διαθέτοντας ευελιξία, η εταιρεία διεξάγει τις δικές της μελέτες για το άνοιγμα των καταστημάτων και παράλληλα λαμβάνει υπ όψιν έρευνες που μπορεί να κάνουν οι δυνητικοί συνεργάτες, έρευνες αγοράς, και μελέτες σκοπιμότητας. Στα επόμενα βήματα από το άνοιγμα του καταστήματος που παρέχονται άνευ κόστους προς τον συνεργάτη είναι η εκπαίδευση, το στήσιμο του καταστήματος, οι τεχνικές μάρκετινγκ, τεχνικές στην παραγωγή, όπως είναι η αυτοματοποίηση των διαδικασιών, η λήψη παραγγελίας, οι πληρωμές, η διαχείριση αποθεμάτων, η διαχείριση εφοδιασμού.
Αποτέλεσμα της ορθής, ξεκάθαρης διαχείρισης της coffee berry προς τους συνεργάτες της είναι η λειτουργία των 130 μέχρι σήμερα καταστημάτων στην Ελλάδα, των 83 στην Κύπρο, των 7 στην Αίγυπτο, και άλλων νέων που θα ανοίξουν στο εξωτερικό όπως στο Μαρόκο.