Στην κρίσιμη περίοδο που διανύουμε η WIND συνεχίζει να στηρίζει την εθνική προσπάθεια για την αντιμετώπιση των πρωτόγνωρων συνθηκών από την πανδημική εξάπλωση του ιού COVID-19.
Με αίσθημα υπευθυνότητας και αλληλεγγύης προς την κοινωνία, τους συνδρομητές και τους ανθρώπους της, η εταιρεία όλο αυτό το διάστημα έχει προχωρήσει σε μια σειρά ενεργειών που αφορούν στη συνεχή συνδεσιμότητα των πελατών της αλλά και στη φροντίδα του γενικού συνόλου των συνανθρώπων μας. 95% τηλεργασία, δωρεάν υπηρεσίες επικοινωνίας σε όλους τους συνδρομητές της, στα αποκλεισμένα από την καραντίνα χωριά Ξάνθης & Καστοριάς και στους πωλητές του περιοδικού δρόμου “ΣΧΕΔΙΑ”.
Δωρεάν μεταφορά ειδών πρώτης ανάγκης σε ευπαθείς ομάδες της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με εταιρείες ραδιοταξί. Δωρεάν πρόσβαση στα SMS του 13033 της Πολιτικής Προστασίας, στο 10306 γραμμή Ψυχολογικής Υποστήριξης του ΕΚΠΑ, στο 1110 της Περιφέρειας Αττικής. Πρόσβαση χωρίς χρέωση δεδομένων από κινητά δίκτυα, σε ψηφιακές πλατφόρμες που χρησιμοποιεί το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση στα σχολεία.
Όλα τα παραπάνω και ακόμα περισσότερα μπορείτε να τα δείτε συνοπτικά στη νέα εταιρική ταινία της WIND στο παρακάτω link αλλά και στο συνημμένο infographic.