Mια νέα υπηρεσία e-merchandising που στηρίζεται στην ανάλυση των ψηφιακών στοιχείων fundamentals γεννήθηκε.
H εταιρέια MSPS, έχει να παρουσιάσει περισσότερα από 25 χρόνια εμπειρίας στη παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών Marketing και Πωλήσεων. Οι υπηρεσίες της στοχεύουν τόσο στους τελικούς καταναλωτές όσο και σε ολόκληρο το εμπορικό δίκτυο. Η MSPS προχώρησε σε στρατηγική συνεργασία με την e.fundamentals, την κορυφαία διεθνώς εταιρεία παροχής digital shelf analytics, επιλογή leading brands για τη μεγιστοποίηση της απόδοσης των online πωλήσεών τους.
- Η συνεργασία των δύο εταιρειών έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία της υπηρεσίας e-merchandising, powered by e.fundamentals, μιας καινοτόμου υπηρεσίας που προσφέρει όχι μόνο καθημερινό και ολοκληρωμένο έλεγχο της παρουσίας των προϊόντων στα ηλεκτρονικά καταστήματα, αλλά και τις βέλτιστες λύσεις για την αύξηση των πωλήσεων τους, διευκολύνοντας έτσι και τη συνεργασία με τα ηλεκτρονικά καταστήματα.
Η εκθετική ανάπτυξη του e-commerce παγκοσμίως και ο υπερδιπλασιασμός της συστηματικής αγοράς από online καταστήματα καθιστά αναγκαία μία υπηρεσία ολοκληρωμένης διαχείρισης των προϊόντων των brands στα ηλεκτρονικά ράφια , που θα διασφαλίσει την ανάπτυξη των online πωλήσεων τους.
Ο Χρήστος Δαμαλάς, CEO της MSPS με αφορμή τη συνεργασία με την e.fundamentals ανέφερε:
- «Στην MSPS μελετάμε και αναλύουμε σε βάθος τις τάσεις και τις σημαντικές αλλαγές που συντελούνται διαρκώς στο consumer journey. Για να είμαστε σε θέση να πετυχαίνουμε πάντα τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα για τους πελάτες μας σε αυτό το omnichannel περιβάλλον, χρειάζεται να τους παρέχουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες υποστήριξης των παρουσίας τους τόσο στα φυσικά όσο και στα ηλεκτρονικά καταστήματα. Αυτό κάνουμε με την υπηρεσία e–merchandising, απαντώντας άμεσα και με τις πιο αποδοτικές λύσεις στις ανάγκες των πελατών και των καταναλωτών. Είμαστε δε τόσο σίγουροι για την αποτελεσματικότητά μας στην αύξηση των πωλήσεων των συνεργατών μας, που εγγυόμαστε 4 φορές R.O.I. στην επένδυση που θα κάνουν μαζί μας!»