Σε ενέργειες ανάλογες με μεγάλες αγορές του εξωτερικού προτίθενται να προχωρήσουν αλυσίδες σούπερ μάρκετ στη χώρα μας, υιοθετώντας την τεχνητή νοημοσύνη με στόχο την κατάργηση των ταμείων και των… ουρών που σχηματίζονται.
Σε ΗΠΑ, Βρατανία κ.α. ήδη η πλήρης κατάργηση των ταμειακών μηχανών είναι σε δοκιμαστική φάση σε μεγάλους ομίλους όπως Tesco, Amazon, οι οποίες συνεργάζονται με μία αρμόδια start-up την ισραηλινή Trigo Vision.
Δίκτυο καμερών και αισθητήρων που είναι τοποθετημένα σε ράφια ανιχνεύουν τι συλλέγει ο καταναλωτής και τον χρεώνει αυτόματα στην κάρτα του – μέσω του σχετικού app που έχει κατεβάσει στο κινητό του – ενώ φεύγει από το κατάστημα.
Δείτε το σχετικό βίντεο:
Trigo Vision – Redefine retail from Trigo Vision on Vimeo.
Την εν λόγω τεχνολογία, εάν και εφόσον αποδειχθεί ότι είναι φερέγγυα και ακριβής, σκέπτονται να υιοθετήσουν μεγάλες αλυσίδες της εγχώριας αγοράς.
Μεταξύ άλλων οι αλυσίδες Σκλαβενίτης και ΑΒ Βασιλόπουλος, που ήδη έχουν εντάξει στη λειτουργία τους τα γνωστά ειδικά καροτσιών με σκάνερ και τα ηλεκτρονικά ταμεία.