Της Ελενας Ερμείδου, από insurance world
Με στόχο να αυξήσει τα μερίδιά της στην αγορά και να καταστεί σημείο αναφοράς, η Eurolife ERB δια στόματος του Γενικού Διευθυντή Πωλήσεων και Εκπαίδευσης Νίκου Δελένδα ανακοίνωσε στο Ετήσιο Συνέδριό της το λανσάρισμα νέων προγραμμάτων.
Ειδικότερα, η εταιρεία δίνει έμφαση στα κεφαλαιοποιητικά-αποταμιευτικά προγράμματα καθώς και στα προγράμματα ανικανότητας. Εστιάζει επίσης στην υγεία, στις γενικές ασφάλειες και στο αυτοκίνητο, καθώς και στα ομαδικά συνταξιοδοτικά προγράμματα, η αγορά των οποίων “γράφει” ασφάλιστρα 250 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση.
Λανσάρει στην αγορά νέο πρόγραμμα παροχής μηνιαίας προσόδου στον τομέα της ανικανότητας, νέο συμπληρωματικό πρόγραμμα που φέρει το όνομα ‘Hospital Care’ για νοσοκομειακή περίθαλψη, ενώ σχεδιάζει αλλαγές στον κλάδο αυτοκινήτου.
Ετοιμάζει συγκεκριμένα:
-Αλλαγές ανά νομό
-Επιβράβευση στα ετήσια συμβόλαια
-Αύξηση στα τριμηνιαία
-Μείωση τιμολογίων μεικτής (-24%) και επέκταση κατά δυο χρόνια.
Τέλος,η Eurolife δίνει έμφαση στην εκπαίδευση των συνεργατών της μέσω νέας ψηφιακής πλατφόρμας. Παράλληλα, ενεργοποιεί και μια άλλη ψηφιακή πλατφόρμα, την Affinity, για το αυτοκίνητο, το σπίτι και την υγεία.