Είναι ένας ενδιαφέρων τριγωνικός σχηματισμός:
- Το δυναμικό ξεκίνημα των Greeks της ποντοπόρου στις αγοραπωλησίες μεταχειρισμένων πλοίων το 2022,
- η προτεραιότητα του νέου διευθύνοντος συμβούλου της ΕΧΑΕ στο shipping και
- το ομόλογο της Safe Bulkers.
Οι συμφωνίες των τελευταίων 1-2 εβδομάδων εστιάζονται στην αγορά δεξαμενοπλοίων (σύμφωνα με στοιχεία της Vessels Value), καθώς οι πλοιοκτήτες περιμένουν πως μετά από ένα-μάλλον- ουδέτερο 2021 η ζήτηση, συνακόλουθα η αύξηση των ναύλων θα έρθει μέσα στο 2022.
Το ενδιαφέρον, που συγκέντρωσε ο πλειστηριασμός για το Chloe V (VLCC χωρητικότητας 320.261 dwt, κατασκευής 2011) υπέρ-δεξαμενόπλοιου με αρκετά “βάρη” (υποχρεώσεις) ήταν ενδεικτικό των προσδοκιών που καλλιεργούνται για φέτος.
- Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και η προτεραιότητα, που δίνει ο Γιάννος Κοντόπουλος– από την θέση, πλέον, του CEO της ΕΧΑΕ– στην διαμόρφωση ενός πλαισίου ικανού να προσελκύσει την είσοδο ναυτιλιακών της ποντοπόρου στο Χρηματιστήριο Αθηνών.
Για dual listing, προφανώς, καθώς τα ισχυρά ονόματα των ελλήνων της ναυτιλίας είναι εισηγμένα στο NYSE.
Την-συγκριτικά- θετική για την ναυλαγορά συγκυρία θα επιδιώξει να εκμεταλλευτεί ο Πόλυς Β. Χατζηϊωάννου προκειμένου να προχωρήσει στην έκδοση εταιρικού ομολόγου της Safe Bulkers