Εκ προοιμίου γνωστό, πως το εγχείρημα ενίσχυσης της Aegean Airlines θα κατέληγε να αποτελέσει αφορμή πολιτικής αντιπαράθεσης.
Tι όμως πραγματικά συμβαίνει;
  1. Ενίσχυση ύψους 120 εκατ.€  από το Δημόσιο- στο πλαίσιο απόλυτα συμβατής με το ευρωπαϊκό προηγούμενο- με πρόνοια για ανταλλαγή (μετοχών/δικαιωμάτων) σε ορίζοντα 5ετίας.
  2. Συμμετοχή ιδιωτικών κεφαλαίων, δηλαδή υφιστάμενων μετόχων ή εισόδου και νέων εάν όντως προκύψει ενδιαφέρον από τρίτους επιχειρηματίες.  Ενδεχόμενο, πολύ πιθανό, αλλά δεν είναι της παρούσης.
  • Στα 9 δισ. € υπολογίσθηκε η βοήθεια, που έλαβε η Lufthansa από το Γερμανικό Ταμείο Οικονομικής Σταθεροποίησης (WSF).

Το πακέτο αφορούσε παροχή 6 δισ.€ για την ανακεφαλαιοποίηση της Deutsche Lufthansa AG (DLH) και κρατική εγγύηση επιπλέον 3 δισ. € ως ξεχωριστή συνδρομή του Βερολίνου.  Η συμμετοχή του βασικού μετόχου; Του billionaire Heinz Hermann Thiele…ουδεμία σχέση με τις πλευρές Βασιλάκη, Λασκαρίδη, Κωνσταντακόπουλου κ.α

  •    Έτερη περίπτωση, διάσωση AirFrance/KLM, με άμεση συνδρομή των 2 πλευρών.  Από 2,4 δισ.€ σε τραπεζικά δάνεια με εγγυήσεις και 1 δισ € σε απευθείας δάνειο.
   Αυτά τα ολίγα, για αρχή, γιατί πολλές ανακρίβειες ακούστηκαν από τους γνωστούς αιώνιους πολέμιους του ιδιωτικού τομέα…