Την υλοποίηση επενδύσεων άνω των 8,5 εκατ. ευρώ για την διετία 2019-2020, όπως και το λανσάρισμα νέας σειράς προϊόντων με ζυμαρικά, ανακοίνωσε μεταξύ άλλων χθες το βράδυ η διοίκηση της Μπάρμπα -Στάθης (θυγατρικής της Vivartia, εταιρείας -μέλους του ομίλου MIG), στο πλαίσιο εκδήλωσης για τον εορτασμό των 50 χρόνων της εταιρείας.
Στρατηγικό στόχο της διοίκησης, αποτελεί η περαιτέρω ανάπτυξη των εξαγωγών, που σήμερα αντιπροσωπεύουν το 20% των πωλήσεων, που αντιστοιχεί σε 30 εκατ. ευρώ, όπως και η ανάπτυξη των πωλήσεων βιολογικών προϊόντων στο 15%-20% των πωλήσεων, από 5% σήμερα. Με παρουσία σε 5 ηπείρους και 25 χώρες, η εταιρεία, εκτός από την ηγετική θέση που κατέχει στην εγχώρια αγορά (με μερίδιο άνω του 60%), αναπτύσσεται δυναμικά και στο εξωτερικό. Μέχρι τώρα, κυρίως με τα καταψυγμένα προϊόντα ζύμης, στις αγορές της Ευρώπης, της Αμερικής, της Μέσης Ανατολής και της Αυστραλίας, ενώ ήδη εξάγει και λαχανικά στην Ευρώπη και την Αμερική.
Σε ό,τι αφορά το 2019, οι πωλήσεις της εταιρείας στο α’ τετράμηνο καταγράφουν άνοδο της τάξης του 4% και βρίσκονται σε ιστορικά υψηλά, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Νικήτας Ποθουλάκης, διευθύνων σύμβουλος της Μπάρμπα – Στάθης. Ο ίδιος επεσήμανε την προσπάθεια εξορθολογισμού σε επίπεδο προσφορών που καταβάλλει η εταιρεία, τονίζοντας ότι «προσφορές του τύπου -40% δεν πρόκειται να ξαναδείτε».
Σχετικά με τις νέες επενδύσεις, σημειώνεται ότι αφορούν: α) στη δημιουργία νέας υπερσύγχρονης, πλήρως αυτοματοποιημένης αποθήκης 11.000 παλετοθέσεων που θα αποφέρει εξοικονόμηση ενέργεια 60% β) 3 νέες γραμμές συσκευασίας γ) 1 νέα γραμμή παραγωγής που θα οδηγήσει στην αύξηση της παραγωγικής δυνατότητας κατά 40%.
Η Deputy CEO και Marketing & Communication Director της Μπάρμπα Στάθης, κ. Αγάπη Παπαδοπούλου, προχώρησε σε μία ιστορική αναδρομή της εταιρείας και της μάρκας, ενώ παρουσίασε τη νέα επικοινωνιακή καμπάνια της εταιρείας «Εκεί σε κάθε βήμα», η οποία βρίσκεται ήδη στον τηλεοπτικό αέρα αλλά και σε όλα τα έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα. Επιπλέον, στο πλαίσιο της συνεργασίας με εκπαιδευτικούς φορείς, αναφέρθηκε σε μία νέα, σημαντική συνεργασία της Μπάρμπα -Στάθης με την Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή, η οποία αφορά στην υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων για τους συμβολαιακούς γεωργούς της εταιρείας, με εξειδικευμένα επαγγελματικά σεμινάρια προσανατολισμένα στην ευφυή γεωργία, τις βέλτιστες γεωργικές πρακτικές και την περιβαλλοντική αειφορία.
Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν οι κ.κ. Π. Θρουβάλας και Αθανάσιος Παπανικολάου, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου MIG, αντίστοιχα, με τον τελευταίο να σχολιάζει την μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση, στα μισά μόνο προϊόντα, λέγοντας ότι αφενός χάθηκε μία ευκαιρία και αφετέρου ότι το συγκεκριμένο μέτρο δημιουργεί πολλά προβλήματα στις τιμολογήσεις.
Η Μπάρμπα -Στάθης με μια ματιά
- Νο1 εταιρεία ηγέτης διαχρονικά στην κατηγορία των καταψυγμένων λαχανικών και ζυμών
- Μπάρμπα Στάθης: 7ο σε πωλήσεις εμπορικό σήμα των ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών (FMCG) & 1ο σε πωλήσεις εμπορικό σήμα στον κλάδο Τροφίμων (IRI, Στοιχεία 2018)
- 2 εμπορικά σήματα: Μπάρμπα Στάθης & Χρυσή Ζύμη που εμπιστεύονται και προτιμούν 9 στα 10 ελληνικά νοικοκυριά
- 5 ιδιόκτητες μονάδες παραγωγής λαχανικών και ζυμών, 4 κέντρα διανομής και 23 αποθήκες
- 150+ καινοτόμα προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας
- 106 φορτηγά μεταφέρουν καθημερινά τα προϊόντα Μπάρμπα Στάθης που φθάνουν κάτω από άριστες συνθήκες σε 11.000 σημεία πώλησης σε ολόκληρη την Ελλάδα
- Συνεργασία με περισσότερους από 1.000 Έλληνες παραγωγούς που συνεργάζονται με «Συμβολαιακή Γεωργία» και καλλιεργούν περισσότερα από 30.000 στρέμματα καλλιεργήσιμης γης
- 1.000+ εργαζόμενοι, +25% (2015-2018)
- Επένδυση 4ετίας (λαχανικά, σαλάτες): €11,5εκ.