Εξέπληξε ευχάριστα το χθεσινό αναπάντεχο limit up της μετοχής της ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ.
Στα 0,95 ευρώ με άνοδο +11,32% αλλά με συναλλαγές μόλις 9.000 μετοχών.
Για να μην κρυβόμαστε, ήταν μια άνοδος εξαιρετικά χαμηλού κόστους που είχε ως αποτέλεσμα την διαμόρφωση υψηλότερης αποτίμησης στα 12,99 εκατ. ευρώ.
Δεν παύει όμως να αναδεικνύει ένα από τα ισχυρά περιφερειακά ονόματα του κλάδου “γαλακτοβιομηχανίας”. Η εταιρεία της οικογένειας Παπαζηλάκη, με έδρα την Μέστη Εβρου έχει φέρει αρκετές καινοτόμες εφαρμογές στην αγορά μας.
Ισχυροποιήθηκε μέσω της συνεργασίας με τα LIDL για την παραγωγή-προμήθεια προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (ΓΑΛΠΟ).
Το όνομα της ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ ακούγεται κατά καιρούς ως στόχος στρατηγικής συνεργασίας ή προτάσεων ακόμη και από ξένους ομίλους.
- Με κύκλο εργασιών γύρω στα 33-35 εκατ.€ , κέρδη 1,2-1,4 εκατ. € , θα μπορούσε να λειτουργήσει συμπληρωματικά σε μεγαλύτερο παραγωγό ή δίκην ΑΓΝΟ για τους αδελφούς Σαράντη (Ολυμπος).
Σε κάθε περίπτωση από τις undervalue εισηγμένες του κλάδου, που μετά τις εξαγορές και στρατηγικού χαρακτήρα συνεργασίες έχει “ανέβει” αισθητά ως asset προς πώληση.