Σε μία ιστορική απόφαση για την W Marine προέβη ο ιδιοκτήτης της ναυτιλιακής, Γιάννης Σαραντίτης.
Η εταιρεία από το 2006 έως και σήμερα δεν είχε προχωρήσει σε κάποια παραγγελία για νεότευκτο πλοίο, κάτι που συνέβη προ ημερών, αποτυπώνοντας τη βούληση της W Marine και του ιδιοκτήτη της να προχωρήσει στην επόμενη ημέρα.
Η W Marine, έπειτα από 18 χρόνια, προχώρησε στην παραγγελία δύο kamsarmaxes 82.000 dwt σε ναυπηγείο της Κίνας. Η ιδιοκτήτρια εταιρεία bulker απευθύνθηκε στο Chengxi Shipyard προκειμένου να κατασκευάσει και να της παραδώσει το δίδυμο το 2026, με το τίμημα να ανέρχεται στα 72 εκατομμύρια δολάρια.
Η W Marine απαριθμεί 16 πλοία, από panamaxes έως post-panamaxes, συμπεριλαμβανομένου του W Ace χωρητικότητας 93.000 dwt, τoυ μοναδικού νεότευκτου που είχε παραλάβει το 2006.
Παρά την αδράνειά της στη σκηνή των νεότευκτων, η εταιρεία είχε παραλάβει πέντε πλοία στην αγορά μεταχειρισμένων πέρυσι, με το τελευταίο να είναι το Presinge Trader χωρητικότητας 81.600 dwt. Το πλοίο κατασκευής 2016, που κοστίζει περίπου 25,5 εκατομμύρια δολάρια, θα είναι το νεότερο bulker της W Marine κατά την παράδοσή του γύρω στον Μάρτιο.