Η METRO ABEE υλοποίησε ένα πρωτοποριακό έργο διεθνών προδιαγραφών, το οποίο κάνει πραγματικότητα τον ψηφιακό μετασχηματισμό των εσωτερικών της διαδικασιών και ταυτόχρονα αναβαθμίζει το customer service που παρέχει στους πελάτες της. Μέσω της ενδοεπιχειρησιακής εφαρμογής,MyPosto, οι εργαζόμενοι στα τμήματα τυροκομικών, κρεατικών και μαναβικής βρίσκουν συγκεντρωμένες όλες τις πληροφορίες και ενημερώσεις που χρειάζονται, ενώ επιπρόσθετα μπορούν να επικοινωνούν με τα τμήματα της εταιρείας που συνεργάζονται, χωρίς διαμεσολαβήσειςκαι καθυστερήσεις.Η εύχρηστη εφαρμογή προσομοιάζει τα οικεία σε όλους μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διασφαλίζει τη διαφάνεια στη διάχυση της πληροφορίας. Επιτρέπει την άμεση και εξατομικευμένη ενημέρωσηανά χρήστη και τμήμα, καθώς περιλαμβάνει τα καθημερινά τους καθήκοντα σε μορφή checklist, τιςπρογραμματισμένες παραλαβές που αφορούν το υποκατάστημά τους, αναλυτικές πληροφορίες για τα προϊόντα που διαθέτουν προς πώληση με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών κ.α.
Για την υλοποίηση του έργου, που αναμένεται να δημιουργήσει νέα δεδομένα στην αγορά λιανικής, η Mobile Technology ανέλαβε να εξοπλίσει το προσωπικό των super market My Market και METRO Cash&Carry με ανθεκτικά και εργονομικά tablet, που -μεταξύ άλλων δυνατοτήτων- θα εξασφαλίζουν στους χρήστες απρόσκοπτη πρόσβαση στην εφαρμογή MyPosto. Για αυτό τον σκοπό, προμήθευσε την εταιρεία METROμε 1.000 συσκευές RT 080της Bluebird, καθώς πληρούν όλες τις απαιτούμενες τεχνικές προδιαγραφές, όπωςυποστήριξη λογισμικού Android, μεγάλη διάρκεια μπαταρίας, αξιόπιστησυνδεσιμότητα,οθόνη 8’’ με την απαιτούμενη φωτεινότητα για τις συνθήκες εντός των καταστημάτωνκ.α.
Η επιτυχημένη συνεργασία των δύο εταιρειών ξεκίνησε από το 2005 και έκτοτε διευρύνεται συνεχώς με νέα σημαντικά έργα. Η MobileTechnology, ως τεχνολογικός συνεργάτης των επιχειρήσεων που την εμπιστεύονται και πάντα σύμφωνα με τις ανάγκες τους,παρέχειεξοπλισμό, εξειδικευμένεςεφαρμογές και πλήρη τεχνική υποστήριξη από τα γραφεία της στην Αθήνα, είτε στο πλαίσιο ολοκληρωμένων λύσεων, είτε μεμονωμένα. Σε κάθε περίπτωση, σταθερή επιδίωξή της αποτελεί η αναβάθμιση των επιχειρησιακών διαδικασιών από την εφοδιαστική αλυσίδα μέχρι το customerservice, παράλληλα με την αύξηση της παραγωγικότητας και την εξοικονόμηση πόρων.