Σειρά μέτρων ελέω κορονοϊού λαμβάνουν οι αεροπορικές εταιρείες για τους πελάτες τους, που αφορούν μεταξύ άλλων την ακύρωση πτήσεων, αλλά και τη δυνατότητα επανέκδοσης ή μετάθεσης  των ημερομηνιών στα ήδη εκδοθέντα εισιτήρια.

Aegean

Όσοι επιβάτες κατέχουν εισιτήρια της Aegean που έχουν εκδοθεί έως και τις 9 Μαρτίου 2020 προς οποιοδήποτε προορισμό του δικτύου της, με ημερομηνία ταξιδίου έως και 30 Απριλίου, έχουν τη δυνατότητα να μεταθέσουν το εισιτήριο τους σε μεταγενέστερη ημερομηνία (μέχρι 20 Οκτωβρίου 2020), χωρίς rebooking fees.

Επιπλέον, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, προκειμένου να διευκολύνει τους επιβάτες της να σχεδιάσουν με μεγαλύτερη σιγουριά τα επόμενα ταξίδια τους, προσφέρει τη δυνατότητα δωρεάν αλλαγής (χωρίς rebooking fees) για όλα τα εισιτήρια της κατηγορίας ναύλου “GoLight” που θα εκδοθούν από τις 10 Μαρτίου έως και τις 31 Μαρτίου, με ημερομηνία ταξιδιού μέχρι τις 20 Οκτωβρίου.

Σημειώνεται ότι οι αλλαγές για εισιτήρια που έχουν εκδοθεί απευθείας από την AEGEAN, πραγματοποιούνται μέσω του Τηλεφωνικού Κέντρου 24ωρης λειτουργίας (T: 801 11 20000, +30 210 626 1000), ενώ για τα εισιτήρια που έχουν εκδοθεί μέσω ταξιδιωτικών γραφείων, οι επιβάτες παρακαλούνται να επικοινωνήσουν με τα σημεία πώλησης.

Η AEGEAN παραμένει σε επικοινωνία με τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) και τις αρμόδιες αρχές σε σχέση με θέματα που αφορούν στον κοροναϊό (Covid-19).

Emirates

Αντίστοιχα η Emitrates αποφάσισε να παρέχει στους πελάτες σε όλο το δίκτυό της μεγαλύτερη ευελιξία και περισσότερες επιλογές για την αλλαγή στις ημερομηνίες ταξιδιού τους και την επανέκδοση των κρατήσεών τους, εντελώς δωρεάν, χωρίς επιπρόσθετα κόστη ή επιβαρύνσεις. Η νέα διευρυμένη πολιτική απαλλαγής της Emirates θα ισχύει για όλα τα εισιτήρια που εκδίδονται έως και τις 31 Μαρτίου 2020.

Οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να αλλάξουν την κράτησή τους οποιαδήποτε ημερομηνία επιθυμούν, μέσα στο χρονικό διάστημα των 11 μηνών, χωρίς κάποια επιπλέον χρέωση παρά μόνο στην περίπτωση διαφοράς ναύλου. Η πολιτική καλύπτει όλους τους προορισμούς στο δίκτυο της Emirates.

«Θέλουμε οι πελάτες μας να αισθάνονται ασφάλεια, εμπιστοσύνη και σιγουριά ενώ κανονίζουν τα ταξίδια τους, προσφέροντάς τους τους καλύτερους ναύλους χωρίς επιπλέον χρεώσεις, σε περίπτωση που αποφασίσουν να καθυστερήσουν ή να προσαρμόσουν τις ημερομηνίες τους. Στόχος μας να συνεχίσουμε δυναμικά να εξετάζουμε τρόπους που θα μπορούν να εφησυχάσουν όλους τους επιβάτες που ταξιδεύουν με την Emirates, παρέχοντας τους ευελιξία και άνεση», δήλωσε ο Adnan Kazim, Chief Commercial Officer της Emirates.

Επιπλέον, η Emirates θέλοντας να παρέχει ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια, άνεση και σιγουριά , καθώς και να ανταποκριθεί επάξια στις τελευταίες εξελίξεις και ανάγκες στο πρόβλημα του κορονοϊού, αποφάσισε να βελτιώσει τη διαδικασία καθαρισμού των αεροσκαφών της, προχωρώντας σε ενισχυμένο καθαρισμό και απολύμανση.

Τα επιπρόσθετα προληπτικά μέτρα που πήρε αφορούν όλα τα αεροσκάφη της από το Ντουμπάι, ανεξαρτήτως διαδρομής.

Οι πελάτες που επιθυμούν να αλλάξουν την ημερομηνία ταξιδιού τους και έχουν πραγματοποιήσει κρατήσεις μέχρι τις 31 Μαρτίου, μπορούν να επισκεφθούν το πρακτορείο ταξιδίων τους ή να επικοινωνήσουν με το τηλεφωνικό κέντρο Emirates στο +971 600 555555 και να προχωρήσουν εντελώς δωρεάν στις αλλαγές που επιθυμούν.

Βritish Airways

Η αεροπορική εταιρία British Airways ανακοίνωσε σήμερα ότι ανέβαλε όλες τις σημερινές πτήσεις της προς την Ιταλία μετά τους περιορισμούς που επιβλήθηκαν στο σύνολο της χώρας λόγω της επιδημίας του κοροναϊού.

Απαντώντας σε ερώτηση του Γαλλικού Πρακτορείου, εκπρόσωπος της British Airways επιβεβαίωσε την ακύρωση των πτήσεων προς και από την Ιταλία σήμερα. Η εκπρόσωπος διευκρίνισε πως “όλοι οι πελάτες που επρόκειτο να ταξιδέψουν σήμερα έχουν ενημερωθεί” χωρίς να διευκρινίζει αν θα υπάρξουν ενδεχόμενες ακυρώσεις τις ερχόμενες ημέρες.