Η Metavallon VC, συνεχίζοντας τις pre-seed επενδύσεις, προχώρησε σε επένδυση €200K στην εταιρεία GuestFlip, την πλατφόρμα διαχείρισης online reputation για τον ξενοδοχειακό κλάδο, με έδρα την Αθήνα.
Η εταιρεία επιλέχθηκε προς επένδυση μέσω του 2ου Pre-Seed επενδυτικού κύκλου και αποτελεί την 5η Pre-Seed επένδυση του fund.
O 3oς Pre-Seed επενδυτικός κύκλος είναι ήδη ανοιχτός και το fund δέχεται τις επιχειρηματικές προτάσεις των startup εταιρειών τεχνολογίας με καταληκτική ημερομηνία την 7η Απριλίου.
Τι προσφέρει η πλατφόρμα της GuestFlip
Η GuestFlip προσφέρει ένα σημαντικό εργαλείο διαχείρισης φήμης (reputation management) που βοηθά τα ξενοδοχεία και τους ιδιοκτήτες ακινήτων να διαχειρίζονται και να ενισχύουν τις online κριτικές με στόχο την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών τους, της πληρότητας των καταλυμάτων και των απευθείας κρατήσεων. Στην συγκεκριμένη πλατφόρμα οι ξενοδόχοι μπορούν να παρακολουθούν συγκεντρωτικά μέσω μιας οθόνης τις κριτικές από 30+ διαφορετικά κανάλια, να διαχειρίζονται την επίδοση τους βάσει 200+ κατηγοριών (συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά της ποιότητας του δωματίου και του πρωινού), να απαντούν στις κριτικές των πελατών τους, να παρακολουθούν τις αντίστοιχες επιδόσεις των ανταγωνιστών τους και να λαμβάνουν καθοδήγηση μέσω στοιχείων ανάλυσης (prescriptive analytics) σχετικά με την online παρουσία τους και την ικανοποίηση των πελατών τους. Τους επόμενους μήνες έχει προγραμματιστεί η προσθήκη νέων εξαιρετικών λειτουργιών, τοποθετώντας την GuestFlip διεθνώς ανάμεσα στις κορυφαίες reputation management υπηρεσίες.
Η εταιρεία ιδρύθηκε στην Αθήνα το 2018 από τον Στράτο Μπότη και τον Άρη Παττακό, θέλοντας να προσφέρει την πιο καινοτόμα, μοντέρνα και φιλική προς το χρήστη online reputation management πλατφόρμα που βοηθά τους ξενοδόχους να έχουν πρόσβαση στα σχόλια των πελατών τους μέσω καθοδηγητικών αναλυτικών στοιχείων και ρυθμιστικών λειτουργιών ούτως ώστε να αναπτύσσονται μέσω των online καναλιών. Πράγματι, οι online κριτικές των επισκεπτών κυριαρχούν στις αποφάσεις επιλογής καταλυμάτων: πάνω από το 60% των ταξιδιωτών πραγματοποιούν τις κρατήσεις τους online και το 2ο πιο σημαντικό κριτήριο για τις αποφάσεις αυτές είναι οι κριτικές επισκεπτών. Ταυτόχρονα, ο αριθμός των κριτικών που τα ξενοδοχεία παρακολουθούν, αναλύουν και απαντούν έχει αυξηθεί δραματικά, με ενδεικτική την άνοδο κατά 113% των κριτικών μέσω Google από το 2016 στο 2017 και μόνο στην Αμερική. Στον εξαιρετικά ανταγωνιστικό χώρο του ξενοδοχειακού κλάδου, το online reputation επηρεάζει άμεσα και καθοριστικά τους ρυθμούς της μίσθωσης και του τζίρου.
Οι επόμενες κινήσεις
Τα επόμενα βήματα της GuestFlip περιλαμβάνουν το λανσάρισμα ενός reputation widget που θα βοηθήσει τα ξενοδοχεία να προωθήσουν τις καλύτερες κριτικές στους δυνητικούς τους πελάτες απευθείας από τον ιστότοπο τους, καθώς και ενός δυναμικού social-proof marketing widget το οποίο στοχεύει στο να αυξήσει τις άμεσες κρατήσεις για τους πελάτες της GuestFlip. H εταιρεία δουλεύει στο να χτίσει συνεργασίες με κορυφαίους παρόχους ξενοδοχειακών λειτουργικών συστημάτων (hospitality software providers), όπως channel managers, μηχανές κράτησης και αναζήτησης και PMS marketplaces. Η επένδυση θα χρησιμοποιηθεί για να αναπτύξει η εταιρεία νέες προϊοντικές λειτουργίες, να ενδυναμώσει τις πωλήσεις και την υποστήριξη προς τους πελάτες της, καθώς και να επεκτείνει διεθνώς τις υπηρεσίες της.