Mega-deal και μια από τις εξαγορές που θα συζητηθούν…
Η Coca Cola διακδικεί μεγαλύτερο μερίδιο στον κλάδο των ισοτονικών ποτών, εξαγοράζοντας έναντι 5,6 δισ. δολαρίων την BodyArmor. Στόχος είναι να ανταγωνιστεί “κατά μέτωπο” τον ηγέτη της αγοράς Gatorade.
Αν και ο όμιλος κατείχε ήδη το 15% της BodyArmor, αποφάσισε να εξαγοράσει το υπόλοιπο ποσοστό της εταιρείας από επενδυτές, συμπεριλαμβανομένου του συνιδρυτή και προέδρου Mike Repole.
Λίγο μετά τη δημιουργία του BodyArmor το 2011 οι πωλήσεις του εκτοξεύτηκαν καθώς η μάρκα «υιοθετήθηκε» από επαγγελματίες αθλητές, όπως ο Mike Trout του μπέιζμπολ, ο James Harden του μπάσκετ και ο Dustin Johnson του γκολφ.
Προωθώντας τα αναψυκτικά της ως πιο υγιεινά, η Bodyarmor ξεπέρασε το Powerade της Coca-Cola και έγινε ο δεύτερος μεγαλύτερος παίκτης στον κλάδο.
Λίγο μετά τη δημιουργία του BodyArmor το 2011 οι πωλήσεις του εκτοξεύτηκαν καθώς η μάρκα «υιοθετήθηκε» από επαγγελματίες αθλητές, όπως ο Mike Trout του μπέιζμπολ, ο James Harden του μπάσκετ και ο Dustin Johnson του γκολφ.