Το BYD Group, παγκόσμιος τεχνολογικός ηγέτης στα ηλεκτρικά οχήματα και στις λύσεις βιώσιμης κινητικότητας, ανακοινώνει την έναρξη τριετούς στρατηγικής συνεργασίας με την FC Internazionale Milano (Ίντερ), αναλαμβάνοντας τον ρόλο του Παγκόσμιου Αυτοκινητιστικού Συνεργάτη του συλλόγου.
Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, πρόκειται για μια από τις σημαντικότερες συνεργασίες μεταξύ του κόσμου της αυτοκινητοβιομηχανίας και του ποδοσφαίρου, η οποία ενώνει δύο παγκόσμιες δυνάμεις που μοιράζονται ένα κοινό όραμα: τη μετατροπή του συναισθήματος σε απτή πραγματικότητα, μέσα από την προώθηση του ταλέντου, την επιδίωξη ηγετικής θέσης στους αντίστοιχους τομείς τους, την αφοσίωση στην αριστεία και την υιοθέτηση μιας καινοτόμου, πρωτοποριακής αντίληψης για το μέλλον.
Η συνεργασία, με έντονο διεθνή χαρακτήρα, δημιουργεί συνέργειες ανάμεσα σε δύο ραγδαία αναπτυσσόμενα brands με ισχυρή παρουσία σε καίριες αγορές. Η Ίντερ, με πάνω από 533 εκατομμύρια φιλάθλους παγκοσμίως, κατατάσσεται στη δεύτερη θέση μεταξύ των ποδοσφαιρικών συλλόγων με τη μεγαλύτερη αύξηση φιλάθλων την τελευταία πενταετία. Στην Κίνα, όπου εδρεύει η BYD, οι Νερατζούρι αποτελούν μια από τις πιο αγαπημένες ομάδες, συγκεντρώνοντας πάνω από 154 εκατομμύρια φιλάθλους, ενώ στη Νότια Αμερική —από τις βασικές αγορές του Ομίλου— η Ίντερ διαθέτει σχεδόν 90 εκατομμύρια φιλάθλους, χάρη και στους Νοτιαμερικανούς αστέρες που έχουν αφήσει ανεξίτηλο το αποτύπωμά τους στην ιστορία του συλλόγου.
Παράλληλα, η BYD συνεχίζει να εδραιώνεται ως κορυφαίος τεχνολογικός ηγέτης στα Οχήματα Νέας Ενέργειας (NEVs), με περισσότερες από 4,2 εκατομμύρια πωλήσεις το 2024 —σημειώνοντας αύξηση 41% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος— και με ήδη πάνω από 2 εκατομμύρια πωλήσεις το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, καταγράφοντας διψήφια ανάπτυξη σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
Η Stella Li, Εκτελεστική Αντιπρόεδρος της BYD, δήλωσε: «Το όνομα της BYD σημαίνει “Build Your Dreams”, και πιστεύω πως αυτή η συνεργασία είναι ένα όνειρο για τους νέους ανθρώπους, για εκείνους που έχουν πάθος για το ποδόσφαιρο. Η Ίντερ είναι ευρέως γνωστή για την ενέργειά της, για το ότι δεν τα παρατά ποτέ και πάντα μάχεται για την επιτυχία. Αυτά τα χαρακτηριστικά αντικατοπτρίζονται και στην BYD – είμαστε μια παγκόσμια εταιρεία πράσινης τεχνολογίας με το όνειρο να καταπολεμήσουμε την κλιματική αλλαγή και να μειώσουμε τη θερμοκρασία της γης κατά έναν βαθμό. Δουλεύουμε σκληρά γι’ αυτό – έχουμε 120.000 μηχανικούς που εργάζονται μέρα και νύχτα, παράγοντας 45 ευρεσιτεχνίες κάθε εργάσιμη μέρα, επειδή αγαπούν τη δουλειά τους και θέλουν να νικήσουν. Αυτή η αποφασιστικότητα, αυτή η συνεχής ώθηση για αλλαγή και η σκληρή δουλειά για να υλοποιηθούν όλα τα σχέδια, είναι κάτι που πραγματικά μοιράζονται η BYD και η Ίντερ».
Από την πλευρά της Ίντερ, ο Giorgio Ricci, Chief Revenue Officer, πρόσθεσε: «Είμαστε εξαιρετικά χαρούμενοι που ανακοινώνουμε αυτή τη νέα συνεργασία, η οποία φέρνει κοντά δύο παγκόσμιες δυνάμεις που μοιράζονται ένα κοινό πάθος για το μέλλον και την αριστεία. Είμαστε περήφανοι που ο Όμιλος, με τα brands BYD και DENZA, επέλεξε την Ίντερ ως τον πρώτο ποδοσφαιρικό σύλλογο με τον οποίο συνεργάζεται. Αυτό αποτελεί ένδειξη της συνεχώς αυξανόμενης παγκόσμιας απήχησης του brand μας. Η συνεργασία αυτή ανοίγει νέες προοπτικές για διεθνείς δράσεις και πρωτότυπο περιεχόμενο, ικανό να εμπνεύσει φιλάθλους και καταναλωτές σε ολόκληρο τον κόσμο. Μαζί, στοχεύουμε στην υλοποίηση καινοτόμων έργων που θα ενισχύσουν ακόμη περισσότερο τη θέση του Ομίλου ως σημείο αναφοράς στον παγκόσμιο χάρτη της βιώσιμης κινητικότητας».
Η συμφωνία προβλέπει μια ολιστική σύμπραξη, στο πλαίσιο της οποίας ο Όμιλος —μέσω των brands BYD και DENZA— θα συνεργαστεί στενά με την Ίντερ, με στόχο τη μέγιστη αξιοποίηση της κοινής δράσης, την ενίσχυση της παρουσίας και των δύο πλευρών και την επίτευξη κοινών στόχων για αμοιβαία ανάπτυξη.
Επιπλέον, ο όμιλος BYD θα διαθέσει περίπου 70 οχήματα για τις ανάγκες της διοίκησης, του τεχνικού επιτελείου και των παικτών της πρώτης ομάδας — μια μοναδική ευκαιρία για τους Νερατζούρι να γνωρίσουν από κοντά τις πρωτοποριακές τεχνολογίες και την κορυφαία άνεση των οχημάτων BYD, συμβάλλοντας παράλληλα ενεργά στην πράσινη μετάβαση που προωθεί ο Όμιλος, μέσω των ηλεκτρικών και super plug-in υβριδικών οχημάτων με τεχνολογία DM-i.
Αρχικά, η Ίντερ θα παραλάβει μια ειδική έκδοση του BYD SEALION 7, της τεχνολογικής «ναυαρχίδας» της μάρκας, η οποία θα έχει εξατομικευμένα χαρακτηριστικά, εμπνευσμένα από τα χρώματα των Νερατζούρι. Το ίδιο μοντέλο θα διατεθεί αργότερα —σε περιορισμένο αριθμό— σε φιλάθλους και υποστηρικτές της ομάδας, προσφέροντας τη δυνατότητα να μετακινούνται με τα χρώματα του αγαπημένου τους συλλόγου.
Ειδικά προγράμματα αγοράς και μίσθωσης οχημάτων BYD για τους φιλάθλους της Ίντερ σε όλο τον κόσμο βρίσκονται ήδη υπό σχεδιασμό, με περισσότερες λεπτομέρειες να ανακοινώνονται το επόμενο διάστημα. Πρόκειται για μια ακόμη πρωτοβουλία που θα προσφέρει μια μοναδική εμπειρία σε όλη την κοινότητα των φιλάθλων που μοιράζονται το πάθος τους για την Ίντερ και ταυτόχρονα αγαπούν την καινοτομία και τη βιώσιμη μετακίνηση.
Με την επικείμενη είσοδο της DENZA στην ευρωπαϊκή αγορά, η συνεργασία με την Ίντερ θα αποτελέσει βασικό στρατηγικό εργαλείο για την παρουσίαση του premium brand σε ολόκληρη την ήπειρο.
Η συνεργασία με την Ίντερ εντάσσεται πλήρως στη στρατηγική της BYD για την ενίσχυση της παρουσίας της στον διεθνή χώρο του ποδοσφαίρου. Ο Όμιλος έχει ήδη εδραιώσει τη θέση του στην ευρωπαϊκή ποδοσφαιρική σκηνή ως επίσημος χορηγός του UEFA EURO 2024 και του UEFA European Under-21 Championship 2025, επιβεβαιώνοντας έμπρακτα τη δέσμευσή του να στηρίζει κορυφαίες αθλητικές διοργανώσεις και να προσεγγίζει εκατομμύρια φιλάθλους παγκοσμίως.