Μετοχές της Tesla αξίας περίπου 4 δισ. δολαρίων και μάλιστα σε τιμές μεταξύ 200-300 δολαρίων, πούλησε ο Ελον Μασκ (πιθανότατα για την εξαγορά του Twitter), όπως έγινε γνωστό, από την ενημέρωση στις χρηματιστηριακές αρχές των ΗΠΑ. Αυτές είναι οι πρώτες του πωλήσεις μετοχών από τον Αύγουστο. Τα έγγραφα δεν έδειξαν ότι οι συναλλαγές ήταν προσχεδιασμένες.
Ο πλουσιότερος άνθρωπος του κόσμου προχώρησε στην εξαγορά της πλατφόρμας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης τον Οκτώβριο, αφού πέρασε μήνες προσπαθώντας να ξεφύγει από αυτήν. Τον Αύγουστο, ο Μασκ είχε πει ότι είχε τελειώσει με τις πωλήσεις μετοχών της Tesla και ότι ήταν σημαντικό να αποφευχθεί μια «έκτακτη πώληση» των μετοχών, σε περίπτωση που αναγκαζόταν να κλείσει την εξαγορά του Twitter.
Δεν είναι απολύτως σαφές πώς χρηματοδοτήθηκε τελικά η συμφωνία των 44 δισ. δολαρίων, πέρα από τα περίπου 13 δισ. δεσμεύσεων χρέους από τις τράπεζες της Wall Street. Αρκετά άτομα υψηλού προφίλ υποσχέθηκαν να επενδύσουν περίπου 7 δισ. δολάρια, αν και δεν είναι γνωστό εάν όλοι τους τήρησαν τις δεσμεύσεις τους. Και ο Μασκ δεν είπε ποτέ δημόσια πώς σχεδίαζε να συγκεντρώσει το μερίδιό του σε μετρητά για να κλείσει τη συμφωνία.
Στο μεταξύ το Twitter χάνει χρήματα και τώρα αντιμετωπίζει ετήσιες πληρωμές τόκων σχεδόν 1,2 δισ. δολαρίων. Από τότε που ανέλαβε ο Μασκ, αρκετές μεγάλες εταιρείες έχουν σταματήσει τις διαφημίσεις τους στην πλατφόρμα, περιμένοντας να δουν πώς θα εξελιχθεί το δίκτυο υπό την ηγεσία του δισεκατομμυριούχου.
Προσπαθώντας να καθησυχάσει πελάτες και διαφημιστές ο Μασκ , έγινε γνωστό ότι απέστειλε mail με στοιχεία που δείχνουν ότι, η εταιρεία πρόσθεσε περισσότερους από 15 εκατομμύρια ημερήσιους ενεργούς χρήστες μετά τις 30 Ιουνίου, «με δυνατότητα δημιουργίας εσόδων» σύμφωνα με τον Μασκ, ενώ η μεγαλύτερη αγορά του Twitter, οι ΗΠΑ, αναπτύσσεται ακόμη πιο γρήγορα».
Στο μεταξύ ο ίδιος μετά από αλλεπάλληλες γκάφες και αμφισβητούμενα tweets όπως αυτό με τα περιστέρια και το στρατιώτη με τη ναζιστική γερμανική στολή, παραδέχθηκε ότι θα πειραματίζεται, μέχρι να βρει τον τρόπο να δώσει ώθηση στην εταιρία.
Γεγονός παραμένει ότι ο Μασκ έχει ξαναπεράσει δυσκολίες με την Tesla και παρά την αμφισβήτηση και τον ανταγωνισμό των μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών, τα κατάφερε.