Όσο απίστευτο και αν ακούγεται, τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι 2,7 δισεκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο παίζουν βιντεοπαιχνίδια είτε σε περιστασιακή είτε σε τακτική βάση, πράγμα που σημαίνει ότι σχεδόν το ένα τρίτο του συνολικού πληθυσμού της Γης (7,8 δισεκατομμύρια) είναι Gamers!
Όσον αφορά την Ελλάδα, το gaming αναπτύσσεται με ταχύτατους ρυθμούς κι αυτό αποδεικνύεται και από την τεράστια συμμετοχή που έχουν οι εκδηλώσεις αφιερωμένες στο gaming στην χώρα μας. Προ πανδημίας, περισσότεροι από 25.000 άτομα μπορεί να συνευρίσκονταν στον ίδιο χώρο για να μοιραστούν το πάθος τους για το gaming και να «λιώσουν» παρέα. Όμως η πανδημία έπαιξε κι αυτή καταλυτικό ρόλο στην ανάπτυξη του gaming, καθώς το καθεστώς του lockdown οδήγησε ακόμη περισσότερο κόσμο στον μαγικό κόσμο των onlineπαιχνιδιών, αναζητώντας δημιουργικούς τρόπους να περάσουν την ώρα τους κλεισμένοι στο σπίτι. Ενώ οι Hardcore Gamers είχαν ένα λόγο παραπάνω να «λιώσουν» ακόμα περισσότερο στα αγαπημένα τους παιχνίδια, ύστερα από την ραγδαία αύξηση νέων παικτών.
Hardcore Gamers είναι εκείνοι που παίζουν παιχνίδια e-sports, συμμετέχουν σε διαγωνισμούς με πλούσια έπαθλα ή έχουν ήδη παρακολουθήσει τουλάχιστον μια εκδήλωση e-sports από κοντά. Κύριο χαρακτηριστικό τους είναι ότι περνούν πολύ χρόνο μπροστά από μια οθόνη. Κατά μέσο όρο καταναλώνουν περίπου 3,5 ώρες τις καθημερινές, ενώ τα σαββατοκύριακα μπορεί να υπερβούν και τις 6 ώρες.
Ερασιτέχνες και επαγγελματίες Gamers δημιουργούν μια τεράστια αγορά παγκοσμίως και δεν είναι καθόλου περίεργο ότι όλο και περισσότερα προϊόντα κυκλοφορούν ειδικά για gamers. Ειδικά προϊόντα «Gamer» εμφανίστηκαν για πρώτη φορά όσον αφορά υπολογιστές, laptops και περιφερειακά, στη συνέχεια ήρθαν ειδικές καρέκλες και τραπέζια, αλλά σήμερα υπάρχουν προϊόντα που κατασκευάζονται αποκλειστικά για Gamers σε σχεδόν κάθε κατηγορία.
Βρίσκουμε παιχνίδια, ρούχα, μπλουζάκια, καπέλα μπέιζμπολ και κούπες με λογότυπα παιχνιδιών σχεδόν παντού. Διατίθενται επίσης ειδικά γυαλιά για Gamers που φιλτράρουν το μπλε φως που εκπέμπεται από τις οθόνες, ώστε να μην στεγνώνουν ή κουράζονται τα μάτια τους.
Η Nike και η Puma για παράδειγμα έχουν λανσάρει παπούτσια σχεδιασμένα ειδικά για Gamers, τα οποία από τη μία είναι άνετα προσφέροντας καλή πρόσφυση, και από την άλλη είναι κατασκευασμένα με χρώματα και σύμβολα γνωστών iconic παιχνιδιών. Επίσης, χάρη στη συνεργασία της Axe με την Microsoft, αποσμητικά, αφρόλουτρα και σαμπουάν έχουν ήδη τοποθετηθεί στα ράφια των καταστημάτων σε Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία.
Ακόμη, η βιομηχανία τροφίμων γνωρίζει ότι οι gamers έχουν ειδικές ανάγκες και θέλουν να παίζουν με υψηλή συγκέντρωση για πολλές ώρες, μένοντας ξύπνιοι ακόμη κι ολόκληρο το βράδυ. Έτσι, οι Gamers της Βόρειας Αμερικής έχουν την δυνατότητα να καταναλώνουν σνακ πλούσια σε καφεΐνη και ταυρίνη κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού τους. Μάλιστα, σε όλο και περισσότερες χώρες ετοιμάζονται ειδικά μενού για Gamers από πιτσαρίες και μαγαζιά fast food.
Φυσικά η λίστα δεν τελειώνει εδώ, αφού ακούγεται έντονα στον κόσμο των gamers ότι μια γνωστή μάρκα πρόκειται να ανακοινώσει τις επόμενες εβδομάδες ένα νέο ειδικό προϊόν που θα προκαλέσει παγκόσμια αίσθηση.
https://www.statista.com/statistics/293304/number-video-gamers/