Εστω και με το σταγονόμετρο, οι αεροπορικές ενισχύουνσταδιακά το πρόγραμμα δρομολογίων τους για Ελλάδα.
Με το δεδομένο ότι «η Ελλάδα αποτελούσε πάντα έναν σημαντικό προορισμό για τον όμιλο», όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει ο κ. Κωνσταντίνος Τζεβελέκος, γενικός διευθυντής πωλήσεις για την Ελλάδα και την Κύπρο του Lufthansa Group, ο όμιλος αυξάνει τις συχνότητες της σύνδεσης της Αθήνας με το Μόναχο από το Σεπτέμβριο. Επιπλέον, η Lufthansa προσέθεσε από την περασμένη εβδομάδα μια νέα πτήση από τη Ρόδο προς το Μόναχο.
Τα νέα, απευθείας δρομολόγια στοχεύουν στην ενίσχυση της σύνδεσης όχι μόνο της πρωτεύουσας, αλλά και ενός πολύ δημοφιλούς ελληνικού νησιού με τη Γερμανία, «καθώς και με το διευρυμένο παγκόσμιο δίκτυο της αεροπορικής εταιρείας στο πλαίσιο της σταδιακής αύξησης της ζήτησης για ταξίδια», όπως εκτιμά ο όμιλος.
Εν τω μεταξύ, η Business Lounge της Lufthansa στο Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών άνοιξε και πάλι τις πόρτες της, μετά από μία παύση σχεδόν 4 μηνών. Η Lounge της Lufthansa, που διέκοψε τη λειτουργία του τον Μάρτιο του 2020 λόγω των μέτρων της κυβέρνησης για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορονοϊού, είναι πλέον ανοιχτή καθημερινά από τις 05:30 το πρωί έως τις 19:00 το απόγευμα, με νέους όρους λειτουργίας έχοντας προσαρμοστεί στην εποχή COVID 19.