Την απόφασή της να εισέλθει στη σφαίρα του ψηφιακού ανακοίνωσε η L’Oréal αποκτώντας ποσοστό μειοψηφίας στη νεοφυή επιχείρηση Digital Village, με έδρα τις ΗΠΑ , μια «metaverse-ως-παροχής υπηρεσιών» πλατφόρμα και αγορά NFTs για φίρμες, δημιουργούς και κοινότητες.
Η επένδυση είναι το πρώτο βήμα του κολοσσού καλλυντικών στη σφαίρα του Web3· αποσκοπεί στο να διευρύνει τις δυνατότητες της πλατφόρμας, εξελίσσοντας νέα εργαλεία για την ανάπτυξη 3D ψηφιακών κόσμων, μεταξύ άλλων. Σύμφωνα με τον επίσημο ιστότοπο της Digital Village, η πλατφόρμα είναι αφοσιωμένη στην ανάπτυξη τεχνολογιών για να γεφυρωθεί το χάσμα μεταξύ φιρμών, καταναλωτών και κοινοτήτων με το Web3, το IoT και εμβυθιστικά εικονικά περιβάλλοντα· επικεφαλής της επιχείρησης είναι μια διεθνής ομάδα από ΗΠΑ, Ευρώπη και Ασία.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι να συνεταιριστούμε με την Digital Village, της οποίας οι λύσεις θα είναι ισχυροί καταλύτες για τις φίρμες μας» είπε η Camille Kroely, Chief Metaverse & Web3 Officer στη L’Oréal. «Προσδοκούμε να συνεργαστούμε με τη L’Oréal για να φέρουμε την επανάσταση στη βιομηχανία ομορφιάς. Μαζί βάζουμε τον πήχη στο metaverse και το Web3 για την ομορφιά, διευρύνοντας τα όρια του εφικτού και καθορίζοντας νέο πρότυπο να ακολουθήσει η βιομηχανία» τόνισε η Evelyn Mora, ιδρύτρια και διευθύνων σύμβουλος της Digital Village (https://www.instagram.com/p/Cjk18EuKqUE/).