Με εξαιρετικά μεγάλη επιτυχία, πλήθος ειδήσεων και νέων για τον κλάδο, αλλά και συζητήσεις για τις προοπτικές του, ολοκληρώθηκαν το μεσημέρι του Σαββάτου 5 Μαΐου, τα 10α ετήσια πολυσυνέδρια LOGI.C 2018, που διοργανώνονται από την o.mind Creatives, εκδότρια του περιοδικού SC&L, στο συνεδριακό χώρο της Λυρικής Σκηνής, στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
Στο διήμερο 4 & 5 Μαΐου, 310 υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς εφοδιαστικής αλυσίδας και επιχειρηματίες, παρακολούθησαν τα συμπεράσματα 2 νέων μελετών, σε 6 πάνελ και συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης, στα οποία μοιράστηκαν τις γνώσεις και τους προβληματισμούς τους 40 ομιλητές.
Κατά την πρώτη ημέρα διεξαγωγής των φετινών LOGI.C, παρουσιάστηκαν κατ’ αποκλειστικότητα τα συμπεράσματα της μελέτης που διενεργήθηκε από την o.mind Creatives και την EY Ελλάδος «ΕY’ s evaluating Greece as a Logistics Hub», τα οποία αμέσως μετά τέθηκαν στην διάθεση των συμμετεχόντων, με δύο πάνελ συζήτησης υψηλού επιπέδου, στα οποία τόσο εκπρόσωποι της πολιτείας – Υπ. Υποδομών & Μεταφορών, δια του διευθυντή του γραφείου του Υφυπουργού, κ. Κων/νου Μπουλμέτη, αλλά και Υπ. Οικονομίας & Ανάπτυξης, δια του Υφυπουργού κ. Στέργιου Πιτσιόρλα- όσο και εκπρόσωποι εταιρειών χρηστών, διεθνών forwarders και φορέων εξαγωγών όπως ο ΣΕΒΕ, ανέλυσαν τα συμπεράσματα και προσδιόρισαν πιθανές λύσεις για τις μελλοντικές προοπτικές της χώρας ως Διεθνές Logistics Hub. Τα συμπεράσματα της μελέτης, κωδικοποίησε ο κ. Αθανάσιος Μαύρος, EY Partner, συντονίζοντας από κοινού με τον δ/ντα σύμβουλο της o.mind Creatives κ. Θεόδωρο Δημητριάδη το πρώτο τραπέζι αποτίμησης και συζήτησης, ενώ υπό τον συντονισμό του Γενικού Διευθυντή της Ναυτεμπορικής κ. Γιάννη Περλεπέ και τις ερωτήσεις του SC&L τέθηκε το δεύτερο τραπέζι προτάσεων από τους ίδιους τους χρήστες του ελληνικού Logistics Hub.
Το απόγευμα της ίδιας ημέρας, οι συμμετέχοντες στα LOGI.C είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα πραγματικό… σεμινάριο διατμηματικής συνεργασίας, ώστε να οδηγηθούν στην επιχειρηματική αριστεία. Υπό τον συντονισμό της κας Μαριλένας Αργυρού και του Operations Center, με την αιγίδα του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ) και την υποστήριξη του ECR Hellas, κάθισαν στο ίδιο τραπέζι συζήτησης πωλητές, εμπορικοί διευθυντές, αλλά και Logisticians, αναζητώντας την… χρυσή τομή της συνεργασίας.
Το Σάββατο 5 Μαΐου, η ημέρα ήταν αφιερωμένη στην Φαρμακευτική Αγορά. Η o.mind Creatives και η Optilog Advisory Services, διενήργησαν την πρώτη εμπεριστατωμένη και ολοκληρωμένη μελέτη αποτύπωσης της Διαχείρισης της Εφοδιαστικής Αλυσίδας στον κλάδο Φαρμάκων & Καλλυντικών, η οποία παρουσιάστηκε από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Optilog Advisory Services, Δρ. Βασίλη Ζεϊμπέκη, και μια σειρά έμπειρων στελεχών προερχομένων από μεγάλες Φαρμακευτικές Εταιρείες αλλά και από 3PL που εστιάζουν στο Φάρμακο – Καλλυντικό κλήθηκαν να τοποθετηθούν πάνω στα συμπεράσματά της.
Κατόπιν, με τη συμβολή της Arcadia Consulting και του κου Ευ. Αγγελετόπουλου, μια σειρά στελεχών εταιρειών με εμπειρία στον κλάδο του Φαρμάκου-Καλλυντικού μίλησαν για τις νέες τάσεις, τις αλλαγές στη νομοθεσία που θα επηρεάσουν την διεθνή μεταφορά-διανομή φαρμάκων και τοποθετήθηκαν ενόψει των προοπτικών συνεργασίας της αγοράς Φαρμάκων – 3PL.
Καθ’ όλη τη διάρκεια του διημέρου, εκπρόσωποι σημαντικών εταιρειών του κλάδου παρενέβαιναν στο πρόγραμμα των LOGI.C, παρουσιάζοντας εξαιρετικά ενδιαφέρουσες λύσεις για το Industry 4.0 και τα Logistics 4.0, παραδίδοντας μαθήματα για την Σύγχρονη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας, δικαιολογώντας και τον τίτλο των LOGIC “Managing the Supply Chains».
Τα σχόλια των συμμετεχόντων ήταν εξαιρετικά θετικά, οι συζητήσεις άφησαν σημαντικό αποτύπωμα για την ίδια την αγορά, και οι συμμετέχοντες επαναβεβαίωσαν το ενδιαφέρον τους και τη συμμετοχή τους στα επόμενα LOGI.C, στην 7η Διεθνή Έκθεση «Εφοδιαστική Αλυσίδα & Logistics» το Νοέμβριο 2019.
Τα συμπεράσματα των δύο ερευνών, αλλά και οι εγκεκριμένες ομιλίες των συμμετεχόντων θα αναρτηθούν άμεσα στο www.logisticsconferences.gr