Χωρίς αμφισβήτηση, ο Πειραιάς συγκαταλέγεται πλέον και μονίμως στα κορυφαία λιμάνια της Ευρώπης.
Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο porteconomics.eu, ο ΟΛΠ μετράει 2,7 εκατ. εμπορευματοκιβώτια των 20 ποδών «κέρδος», σε απόλυτους αριθμούς την τελευταία δεκαετία.
Η επίδοση αυτή τον φέρνει στην δεύτερη θέση πίσω από το μεγαλύτερο λιμάνι της Ευρώπης που μετράει αύξηση 2,94 εκατ. teu την τελευταία δεκαετία.
Στο σύνολό τους τα 15 μεγαλύτερα ευρωπαϊκά λιμάνια εμπορευματοκιβωτίων σημείωσαν αύξηση κατά 19,8% στη διακίνησή τους σε σύγκριση με το 2007.
Το 2017 έκλεισε για το λιμάνι του Πειραιά με 4,15 εκατ. εμπορευματοκιβώτια , σημειώνοντας αύξηση κατά 195% περίπου σε σχέση με το 2007.
Σε ποσοστιαία αύξηση τον ΟΛΠ τον ξεπερνά μόνο το λιμάνι του Σινά στην Πορτογαλία, το οποίο έχει υπερ-δεκαπλασιάσει την κίνησή του σε σχέση με το 2007.
Το Ρότερνταμ παραμένει σταθερά όλα τα χρόνια στην πρώτη θέση της Ευρώπης, ενώ και σε απόλυτους αριθμούς καταγράφει τη μεγαλύτερη αύξηση μέσα στα 10 χρόνια που εξετάζονται. Συνολικά, η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων αυξήθηκε κατά 2,94 εκατ. teu ή 27%.
Ακολουθεί ο Πειραιάς με 2,7 εκατ. teu, με ποσοστιαία αύξηση κατά 195%. Το λιμάνι του Πειραιά «έσπασε» την πρώτη δυάδα ξεπερνώντας το λιμάνι της Αμβέρσας, που κέρδισε μέσα σε 10 χρόνια 2,27 εκατ. teu και βρέθηκε στην τρίτη θέση με τους κερδισμένους της δεκαετίας που πέρασε. Η περσινή χρονιά βρήκε το λιμάνι του Πειραιά στην έβδομη θέση στην Ευρώπη και στην τρίτη στη Μεσόγειο.