Τα φετινά Χριστούγεννα μας καλούν να αφήσουμε στην άκρη τις οθόνες και να εστιάσουμε σε ό,τι έχει πραγματική αξία. Όλο και περισσότεροι καταναλωτές φαίνεται πως φέτος επιλέγουν να αφήσουν τις οθόνες την γιορτινή περίοδο και το έντυπο μέσο βρίσκει ξανά τη θέση του ως φορέας συναισθήματος, ποιότητας και ουσιαστικής επικοινωνίας. Οι γιορτές είναι η ιδανική στιγμή για να διαβάσουμε, να μοιραστούμε και να συνδεθούμε αλλιώς.

Έρευνα του IPA, που βασίστηκε σε δείγμα 2.000 ενηλίκων στο Ηνωμένο Βασίλειο, δείχνει ότι η Gen Z ηγείται αυτής της «ψηφιακής αποτοξίνωσης», με το 64% να σχεδιάζει σημαντική μείωση της χρήσης των οθονών, ενώ ακολουθούν οι millennials με 57%. Ο βασικός λόγος; Το 62% θεωρεί πως, ο υπερβολικός χρόνος μπροστά σε οθόνες αφαιρεί από την ουσία των Χριστουγέννων, ενώ το 65% πιστεύει ότι αυτή η περίοδος είναι ιδανική για να αφήσουμε το κινητό στην άκρη και να είμαστε πραγματικά παρόντες στις στιγμές των γιορτών.

Τα Χριστούγεννα είναι ιδανική στιγμή να επιβραδύνουμε και να επιστρέψουμε σε όσα έχουν αληθινή αξία. Το έντυπο έρχεται να μας υπενθυμίσει ακριβώς αυτό. Πως η επικοινωνία μπορεί να είναι πιο ανθρώπινη, πιο ουσιαστική και με διάρκεια στον χρόνο, όπως ακριβώς αξίζει να ζούμε και να μοιραζόμαστε αυτές τις γιορτινές στιγμές με τους ανθρώπους μας!

Happy Christmas Print!