Με ρυθμό ανάπτυξης 40% «τρέχουν» οι εξαγωγές της βιομηχανίας γάλακτος Κρι Κρι, η οποία στο α’ τρίμηνο του 2018, παρουσίασε κύκλο εργασιών στα €18,60 εκατ. έναντι €14,63 εκατ. το 2017, σημειώνοντας αύξηση 27,1%.
Τα EBITDA ανήλθαν σε €2,89 εκατ. έναντι €2,22 εκατ. το 2017, τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €2,17 εκατ., έναντι €1,55 εκ. το 2017, ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, διαμορφώθηκαν σε €1,57 εκατ., έναντι €1,14 εκατ. το 2017.
Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις της Κρι Κρι εμφανίζουν αύξηση 17,6%. Καθοριστικά εκτιμάται ότι συνέβαλε στην επίδοση αυτή το πρόσφατο επαναλανσάρισμα της σειράς στραγγιστών γιαουρτιών με νέο brand «Στραγγιστό & Αγαπημένο», το οποίο συνοδεύτηκε από έντονη επικοινωνία. Παράλληλα, ενισχύθηκε η θέση της Κρι Κρι σε προϊοντικές κατηγορίες, με ιδιαίτερη δυναμική, όπως είναι αυτές των παιδικών και των λειτουργικών γιαουρτιών. Πλέον, το μερίδιο σε όγκο της Κρι Κρι αυξήθηκε σε 15,4%, στους τέσσερις πρώτους μήνες του 2018, και συνεχίζει να βρίσκεται στη 2η θέση της κατάταξης [στοιχεία IRI Απρ. 2018].
Στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν να παρουσιάζουν αλματώδη ανάπτυξη, με αύξηση που αγγίζει το 40% (+39,8%). Οι υφιστάμενες κύριες αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιταλίας εμφανίζουν ιδιαίτερη δυναμική, ενώ νέες αγορές, όπως της Ιρλανδίας, συνεισφέρουν επικουρικά στην ανάπτυξη των πωλήσεων.
Τέλος, στον κλάδο του παγωτού, όπου το α’ τρίμηνο δεν είναι αντιπροσωπευτικό των ετήσιων αποτελεσμάτων λόγω της μεγάλης εποχικότητας, οι πωλήσεις στην ελληνική αγορά εμφανίζουν αύξηση 17,1%. Η επέκταση του δικτύου πωλήσεων με νέα σημεία, σε συνδυασμό με το λανσάρισμα νέων παγωτών, δημιουργούν προσδοκίες για υψηλές επιδόσεις στη φετινή σεζόν.