Δεδομένου ότι το διεθνές επιχειρηματικό στερέωμα μεταλλάσσεται διαρκώς και o ανταγωνισμός εντείνεται ακατάπαυστα, οι Έλληνες εξαγωγείς πρέπει να έχουν καθολική “ενσυναίσθηση” της πραγματικότητας.
Ο σύγχρονος εξαγωγέας πρέπει να διαθέτει αυξημένη “αντίληψη” για τις ευκαιρίες που δύνανται να αξιοποιήσει και “επίγνωση” των προβλημάτων με τα οποία θα τεθεί αντιμέτωπος. Πρέπει να είναι “αφυπνισμένος” για τους κινδύνους που ελλοχεύουν και παράλληλα να κάνει ενέργειες για την ενίσχυση της “αναγνωρισιμότητας” των προϊόντων και των υπηρεσιών του, ενώ απαραίτητη είναι και η “ευαισθητοποίηση” σε ζητήματα πράσινης επιχειρηματικότητας και κυκλικής οικονομίας.
Το 8ο Export Summit εστιάζει στις διαστάσεις του διεθνούς επιχειρείν που πρέπει να λάβει υπόψη ένας εξαγωγέας, ώστε να αναπτύξει στρατηγικά την εξωστρέφειά του.
Όπως είπε στο καλωσόρισμά του ο Πρόεδρος ΣΕΒΕ, Γιώργος Κωνσταντόπουλος, σκοπός του SEVE EXPORTS SUMMIT VIII είναι να αφυπνίσει, να ενημερώσει και να προετοιμάσει τους εξαγωγείς για όλες τις προκλήσεις της νέας εποχής (ευκαιρίες-απειλές).
“Πρωτοπορούμε με το πρώτο υβριδικό συνέδριο σε τρισδιάστατο περιβάλλον με την πλατφόρμα LiveOn”
“Αν δεν αντιληφθούμε έγκαιρα τις νέες διαμορφούμενες συνθήκες θα δούμε ατονία εξαγωγών. Πρέπει να αφυπνιστούμε. Παρά την εξάπλωση της πανδημίας οι ελληνικές εξαγωγές έκλεισαν το 2020 με αύξηση 3,2%. Τα στοιχεία για το 2021 δείχνουν αυξημένες εξαγωγές το πρώτο τετράμηνο. Δεν αρκούμαστε όμως σε αυτό” ανάφερε χαρακτηριστικά.
Οι θεματικές ενότητες του Συνεδρίου αφορούν τομείς όπως: Financial Product Awareness, Credit Insurance Awareness, Digital Transformation Awareness, International Development Awareness, Global Networking & Synergy Awareness, Corporate Governance – Succession – Family Business Awareness, Green Sustainability Awareness.
Το SEVE EXPORTS SUMMIT VIII διεξάγεται υβριδικά μέσα από την LiveOn, την ολοκληρωμένη Ψηφιακή Πλατφόρμα Επιχειρηματικής Επικοινωνίας του ethosGROUP