Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, συγκέντρωσε πληροφορίες από την πρόσφατη έρευνά της για τις αγοραστικές προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών κατά τη φετινή Black Friday.

Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Nepa, συμμετείχαν περισσότεροι από 15.000 καταναλωτές από 15 χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.

 

Η μελέτη της Klarna δείχνει ότι η πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών προτίθεται να πραγματοποιήσει αγορές κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων της Black Friday (77% σε σύγκριση με 70% σε όλες τις χώρες συνολικά).

Παράλληλα, το 70% των Ελλήνων καταναλωτών δήλωσε ότι έχει ήδη ένα σαφές πλάνο αγορών για την περίοδο της Black Friday (σε σύγκριση με 68% σε όλες τις χώρες συνολικά), δείχνοντας ότι έχουν προετοιμαστεί για τη συγκεκριμένη ημέρα.

Πρόθεση για αγορές υψηλής αξίας και προτίμηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το 69% των καταναλωτών σκοπεύει να επενδύσει σε αγορές υψηλής αξίας, όπως ηλεκτρικές συσκευές, κοσμήματα και έπιπλα, στη φετινή Black Friday.

Η έρευνα δείχνει επίσης την προτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές.

Συγκεκριμένα, σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων οι καταναλωτές φαίνεται να προτιμούν τις ηλεκτρονικές αγορές έναντι των αγορών σε φυσικό κατάστημα, δείχνοντας την άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Μόνο στην κατηγορία των κοσμημάτων & αξεσουάρ, το 52% των συμμετεχόντων δήλωσε ότι θα προτιμήσει τις αγορές σε φυσικό κατάστημα.

Με την υπηρεσία Pay in 3, η Klarna διευκολύνει τους καταναλωτές και κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων της Black Friday, προσφέροντας τους τη δυνατότητα να μπορούν να πληρώσουν σε 3 άτοκες δόσεις.

 

Προσεκτικές δαπάνες

Αναφορικά με τις δαπάνες, το 39% των καταναλωτών θα αγοράσει μόνο ό,τι μπορεί να αντέξει οικονομικά, ενώ μόνο το 5% δήλωσε ότι μπορεί να καταλήξει να ξοδέψει πάρα πολλά στις εκπτώσεις της Black Friday.

Σχεδόν οι μισοί Έλληνες καταναλωτές (47%) δήλωσαν ότι θα αγοράσουν προϊόντα που θα αγόραζαν ούτως ή άλλως, αλλά σε φθηνότερη τιμή. Τα κορυφαία προϊόντα που ενδιαφέρονται να αγοράσουν οι καταναλωτές είναι τα ηλεκτρονικά είδη (55%), τα είδη ένδυσης και υπόδησης (52%) και τα προϊόντα ομορφιάς (25%).

  • “Η μελέτη της Klarna για τη Black Friday αντικατοπτρίζει το δυναμικό καταναλωτικό περιβάλλον στην Ελλάδα, και παρέχει πολύτιμες πληροφορίες για τις επιχειρήσεις που προετοιμάζονται για αυτή τη μεγάλη εμπορική ημέρα. Και στην Black Friday, η Klarna συνεχίζει να προσφέρει, τη δυνατότητα στους καταναλωτές να πληρώσουν σε 3 άτοκες δόσεις, εξασφαλίζοντας μια ομαλή αγοραστική εμπειρία.”

δήλωσε ο Ηλίας Πίτσαβος, Επικεφαλής της Klarna στην Ελλάδα.

 

H Klarna:

Από το 2005 η Klarna έχει αποστολή να δυναμώσει το εμπόριο με επίκεντρο τις ανάγκες του καταναλωτή. Με περισσότερους από 150 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες παγκοσμίως και 2 εκατομμύρια συναλλαγές την ημέρα, οι ηθικές και βιώσιμες λύσεις πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης της Klarna φέρνουν την επανάσταση στον τρόπο που οι καταναλωτές αγοράζουν και πληρώνουν online, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να ψωνίζουν πιο έξυπνα με μεγαλύτερη εμπιστοσύνη και ευκολία. Πάνω από 500.000 παγκόσμιοι συνεργάτες λιανικής, συμπεριλαμβανομένων των H&M, Saks, Sephora, Macys, IKEA, Expedia Group και Nike, έχουν ενσωματώσει την καινοτόμο τεχνολογία και τις λύσεις marketing της Klarna για να ενισχύουν την ανάπτυξή τους και την αφοσίωση των καταναλωτών. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το klarna.com/gr/.

 

Σχετικά με την έρευνα:

Τα αποτελέσματα της έρευνας έχουν βασιστεί σε δείγμα άνω των 15,000 καταναλωτών ηλικίας μεταξύ των 18-75 ετών, που προέρχονται από την Τσεχία, την Γαλλία, την Γερμανία, την Ελλάδα, την Ιταλία, την Πολωνία, την Πορτογαλία, την Ρουμανία, την Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Σουηδία, την Νορβηγία, την Ολλανδία και την Φινλανδία. Την έρευνα διεξήγαγε η εταιρεία ερευνών Nepa τον Οκτώβριο του 2023. Το μέγεθος του δείγματος, το οποίο διάλεξε η εταιρεία ερευνών Nepa, αποτελεί εθνική αντιπροσώπευση και περιέχει χρήστες της Klarna όσο και μη χρήστες της Klarna.