Μικτή είναι η εικόνα που παρουσίασαν οι αγορές αυτοκινήτου στην Ευρωπαϊκή Ένωση τον προηγούμενο μήνα. Μεγάλη αύξηση των πωλήσεων στα καινούρια αυτοκίνητα σημείωσαν οι αγορές της Ιταλίας (+16,2%) και της Γαλλίας (+14%), σε αντίθεση με τη γερμανική αγορά αυτοκινήτου που υποχώρησε 5,7% σε σχέση με τον περσινό Νοέμβριο.
Το πρώτο ενδεκάμηνο του έτους, οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 15,7%, δείχνοντας τη δυναμική που έχει ο κλάδος το τελευταίο διάστημα. Με εξαίρεση την Ουγγαρία, όλες οι αγορές της ΕΕ αύξησαν το ποσοστό πωλήσεων κατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης χρονικής περιόδου. Οι τέσσερις μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης συνέβαλαν σημαντικά σε αυτήν την τάση: Ιταλία (+20%), Ισπανία (+17,3%), Γαλλία (+16,2%) και Γερμανία (+11,4%).
Τον Νοέμβριο, το μερίδιο αγοράς ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων αυξήθηκε κατά 16,3%, φτάνοντας συνολικά τις 144.378 μονάδες. Αρκετές αγορές συνέβαλαν σε αυτή την ανάπτυξη, όπως για παράδειγμα το Βέλγιο (+150,2%), που είναι πλέον η πέμπτη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων. Ωστόσο, οι πωλήσεις ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων στη Γερμανία μειώθηκαν κατά 22,5%. Παρόλα αυτά, ο όγκος ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων της χώρας έφτασε σχεδόν τα 1,4 εκατομμύρια μονάδες, αντικατοπτρίζοντας σημαντική αύξηση 48,2% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Τα υβριδικά αυτοκίνητα κατέλαβαν τη δεύτερη θέση με μερίδιο αγοράς 27,4%, ενώ τα βενζινοκίνητα διατήρησαν το προβάδισμά τους στο 32,7%. Τον Νοέμβριο, οι νέες ταξινομήσεις υβριδικών αυτοκινήτων στην ΕΕ αυξήθηκαν κατά 28,7% λόγω της διψήφιας ανάπτυξης στις τρεις μεγαλύτερες αγορές: Γερμανία (+38,4%), Γαλλία (+35,8%) και Ιταλία (+30,2%). Αντίθετα, οι πωλήσεις plug-in υβριδικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 22,1%, στις 72.002 μονάδες τον περασμένο μήνα. Παρά τις αξιοσημείωτες αυξήσεις στο Βέλγιο (+43,8%) και τη Γαλλία (+17,8%), αυτά τα κέρδη δεν ήταν αρκετά για να αντισταθμίσουν τη σημαντική πτώση της Γερμανίας (-59,3%) που αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης.
Τον φετινό Νοέμβριο η αγορά βενζινοκίνητων αυτοκινήτων στην ΕΕ αυξήθηκε κατά 4,2%. Βασικές αγορές που συνέβαλαν σε αυτή την αύξηση ήταν η Ιταλία (+20,2%) και η Γερμανία
(+12,5%).
Αντίθετα, η αγορά πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων συνέχισε την πτωτική της πορεία φθάνοντας το 10,3%. Πτώση σημείωσαν σημαντικές αγορές, όπως της Γαλλίας (-28,3%), της Ισπανίας (-22,8%), της Ιταλίας (-7,4%) και της Γερμανίας (-1%).