Το eBay ανακοίνωσε την αναστολή πληρωμής της αμοιβής της και την προστασία της αξιολόγησης των εταιρειών που πωλούν μέσα από την πλατφόρμα και έχουν πληγεί από την πανδημία COVID-19, θωρακίζοντας με τον τρόπο αυτό τις εταιρείες από ενδεχόμενη υποβάθμισή τους στην πλατφόρμα.
Κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας κρίσης που προκλήθηκε από την διασπορά του COVID-19, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις χρειάζονται άμεσα υποστήριξη από την eBay ώστε να συνεχίσουν τη δραστηριότητα τους. Στο πλαίσιο αυτό, οι συνδρομητές της πλατφόρμας eBay από εδώ και στο εξής έχουν τη δυνατότητα 30 ημερών πίστωσης για την καταβολή της αμοιβής τους. Σχετικές πληροφορίες καθώς και ο οδηγός υποστήριξης για τη συγκεκριμένη παροχή είναι άμεσα διαθέσιμα στην επίσημη σελίδα, ενώ για οποιαδήποτε πληροφορία οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να στείλουν σχετικό email στην eBay.
Στοχεύοντας στην περαιτέρω στήριξη των εταιρειών/πωλητών, το eBay θα προστατεύσει τη θέση που κατέχουν από τις αξιολογήσεις που λαμβάνουν από τους αγοραστές, από ενδεχόμενες υποβαθμίσεις σε περιπτώσεις καθυστερημένων παραδόσεων και ακύρωσης παραγγελιών από τις 20 Μαρτίου έως τις 20 Ιουνίου. Αυτή η πρωτοβουλία θα βοηθήσει τους πωλητές να ελαχιστοποιήσουν τις απώλειες τους, καθώς ο δείκτης αξιολόγησης και απόδοσης έχει άμεσο αντίκτυπο στις πωλήσεις. Στη συνέχεια, σε περίπτωση που ενισχυθεί η απόδοση μίας εταιρείας/πωλητή εντός του παραπάνω διαστήματος, ο πωλητής θα λάβει την αντίστοιχη αναβάθμιση, όπως είναι αναμενόμενο.
Η eBay θα δώσει, επίσης, τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να αποκτήσουν δωρεάν πρόσβαση στη συνδρομή για το eBay Store. Για να λάβει τη συνδρομή, ο ιδιοκτήτης πρέπει να περάσει από τη διαδικασία επιλογής μέσα από το πρόγραμμα Business Development της eBay. Η αίτηση για τη συμμετοχή στη διαδικασία επιλογής και τη λήψη της συνδρομής, υποβάλλεται εδώ.
Όπως υπογραμμίζει ο Ilya Kretov, Γενικός Διευθυντής για τις παγκόσμιες αναδυόμενες αγορές του eBay:
- «Ο κύριος στόχος της eBay στην Ελλάδα είναι η ανάπτυξη των εξαγωγών μέσα από τη λιανική για τις μικρές και τις μεσαίες επιχειρήσεις. Καταλαβαίνουμε πως πολλοί πωλητές αγωνίζονται να πραγματοποιήσουν με επιτυχία έναν μεγάλο όγκο παραγγελιών εν μέσω μίας ταχέως μεταβαλλόμενης πανδημικής κατάστασης σε παγκόσμιο επίπεδο, συμπεριλαμβανομένου το κλείσιμο συνόρων, τη μείωση των προμηθειών, τις καθυστερήσεις σε πολλές υπηρεσίες παράδοσης. Η eBay προσπαθεί να στηρίξει τους πωλητές της, προσφέροντας πρωτοβουλίες που είναι σχεδιασμένες για να ανακουφίσουν σε ένα βαθμό την πίεση που αυτή τη στιγμή βιώνουν οι επιχειρήσεις και να προστατέψει την αξιολόγηση της απόδοσης τους. Προσπαθούμε να ελαχιστοποιήσουμε τις οικονομικές απώλειες των πωλητών και να κάνουμε το καλύτερο δυνατόν για τη διατήρηση της αποτελεσματικότητας του οικοσυστήματος της πλατφόρμας μας.»
Το eBay δε στοχεύει μόνο στην υποστήριξη μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων.
Επιδιώκει να συμβάλει τόσο στην ενίσχυσή τους, όσο και στη δημιουργία μιάς θετικής εμπειρίας για τους πωλητές. Γι΄ αυτό, η πλατφόρμα προτρέπει τους πωλητές και τις εταιρείες να επιλέξουν για τα καταστήματά τους την κατάσταση «vacation mode», ενημερώνοντας αντίστοιχα και τους πιθανούς αγοραστές.
Η συγκεκριμένη επιλογή θα πρέπει να ληφθεί και να εφαρμοστεί στην περίπτωση που ο πωλητής κρίνει ότι δεν θα είναι σε θέση να πραγματοποιήσει παραγγελίες, ανά πάσα στιγμή. Οι πωλητές, επίσης, μπορούν να ενημερώνονται συστηματικά για τις σχετικές αλλαγές στην πλατφόρμα, μέσα από τη σελίδα export.ebay.com.