Ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση του έργου «ATLAS» για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της ΚΑΥΚΑΣ, που σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, αποτέλεσε το επιστέγασμα των προσπαθειών και του οράματος πολλών μηνών όλων των KAFKASians για τον επιχειρησιακό επανασχεδιασμό και μετασχηματισμό της, καθώς και για τη δημιουργία ενός σύγχρονου ψηφιακού οικοσυστήματος.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η ΚΑΥΚΑΣ, κορυφαία ελληνική εταιρεία σε πωλήσεις ηλεκτρολογικού υλικού, φωτισμού, ειδών τεχνολογίας κτιρίων και λύσεων διαχείρισης ενέργειας, με στόχο τη βελτιστοποίηση της εξυπηρέτησης των πελατών της και με γνώμονα τις διεθνείς τάσεις και την υψηλή ποιότητα, επένδυσε σε κορυφαίες εταιρείες και λύσεις πληροφορικής. Με στρατηγικό συνεργάτη τη SAP και υπεύθυνη υλοποίησης την IBM, υιοθέτησε έναν αρχιτεκτονικό σχεδιασμό που βασίζεται κυρίως στις τεχνολογίες SAP Rise (S/4HANA, IS-Retail, Advanced EWM, CPQ, Success Factor) και στο οικοσύστημα της Microsoft (Microsoft365, Azure Data Warehouse/PowerBI/ML, CRM D365, Power Automate), όλα αναπτυγμένα στο Cloud.
Επιπλέον, για την αποτελεσματική διαχείριση των υλικών και την απρόσκοπτη ενσωμάτωση του διεθνούς προτύπου ETIM, επιλέχθηκε η πλατφόρμα PIM (Product Information Management) της Inriver για την αποτελεσματική διαχείριση των πολλών χιλιάδων υλικών που διαθέτει η εταιρεία.
Στο πλαίσιο του επιχειρησιακού μετασχηματισμού της, η εταιρεία κάνει ξεχωριστή μνεία στο νέο υπερσύγχρονο κέντρο διανομής (DC) με νέες προηγμένες εγκαταστάσεις, τόσο στην κατασκευαστική του δομή όσο και στις τεχνολογίες που λειτουργούν σε αυτό. Με 16.000 τμ, 13.000 παλετοθέσεις, μηχάνημα αυτόματης κοπής καλωδίων και αιχμή του δόρατος το ρομποτικό σύστημα AutoStore -ένα αυτοματοποιημένο σύστημα αποθήκευσης και ανάκτησης υλικών- και σε συνδυασμό με ένα ισχυρό σύγχρονο σύστημα WMS, το Advanced EWM της SAP, το νέο DC της ΚΑΥΚΑΣ, επιτρέπει την αυξημένη ταχύτητα και την ευελιξία στη διαχείριση ενός αυξημένου αποθέματος χιλιάδων υλικών και άρα στη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών.
Η ΚΑΥΚΑΣ τονίζει ότι ακόμη και μετά την ολοκλήρωση μίας μεγάλης ενότητας ψηφιακού μετασχηματισμού, συνεχίζει με γοργούς ρυθμούς τον αέναο σχεδιασμό νέων αυτοματισμών. Η δημιουργία μίας νέας ψηφιακής πλατφόρμας για τους επαγγελματίες πελάτες της, η επέκταση του συστήματος AutoStore και η εγκατάσταση αυτόματου γερανού στροφείων καλωδίων (Crane) είναι μερικές από τις επερχόμενες ενέργειες που θα ενισχύσουν τις υπηρεσίες και θα προσφέρουν νέες δυνατότητες στους KAFKASians και τους πελάτες, υλοποιώντας το στρατηγικό όραμα της ΚΑΥΚΑΣ, επισημαίνεται στην ανακοίνωση.