Ρεκόρ καταγράφουν οι τιμές καυσίμων για την κίνηση των εμπορικών πλοίων, φθάνοντας μόλις 11 δολάρια πιο κάτω από τα υψηλά όλων των εποχών, που είχαν σημειωθεί τον Ιούλιο του 2008, με το ξέσπασμα της οικονομικής κρίσης. Ήταν τότε που λίγο πριν την κατάρρευση της Lehman Brothers η μέση τιμή του καυσίμου IFO 380 είχε φθάσει κατά μέσο όρο τα 739,25 δολάρια, στους 4 βασικούς κόμβους ανεφοδιασμού. Σήμερα η μέση τιμή ανέρχεται στα στα 728,50 δολάρια ανά τόνο.
Η τιμή του αργού πλησιάζει τα 100 δολάρια το βαρέλι, γεγονός που αποδίδεται στην κρίση μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας, ενώ οι τιμές των καυσίμων με πολύ χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο (VLSFO) χθες (14/2) κυμαίνονται στα 748 δολάρια/τόνο στη Σιγκαπούρη.
Η διαφορά μεταξύ καυσίμων χαμηλής και υψηλής περιεκτικότητας σε θείο έχει ανέλθει πλέον σε πάνω από 200 δολάρια ανά τόνο στη Σιγκαπούρη τις τελευταίες ημέρες.