Το Ισπανικό GP απέφερε το δεύτερο βάθρο στη συνεργασία μας με την ομάδα Aston Martin Red Bull Racing, ενώ τρία από τα τέσσερα μονοθέσια με κινητήρα Honda κέρδισαν βαθμούς στη Βαρκελώνη.
Από την 4η θέση της γραμμής εκκίνησης ο Max Verstappen ανέβηκε στην 3η θέση μετά από ένα εκπληκτικό προσπέρασμα από την εξωτερική στον Vettel στην τρίτη στροφή. Ακολουθώντας επιθετική στρατηγική δύο pit stop, ο Max φόρεσε ένα δεύτερο σετ μαλακών ελαστικών νωρίς στον αγώνα και ένα σετ ενδιάμεσων ελαστικών στο τέλος. Στο δεύτερο κομμάτι του αγώνα ο Ολλανδός έμεινε κοντά στο Valtteri Bottas με στόχο να δώσει μάχη για τη 2η θέση μέχρι που μπήκε στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας λίγους γύρους μετά το δεύτερο pit stop. Αυτό έδωσε την ευκαιρία σε άλλους οδηγούς να μπουν στα pit για φρέσκα ελαστικά και εκμηδένισε τις διαφορές ανάμεσά τους. Μετά την έξοδο του safety car, ο Max αρχικά αμύνθηκε απέναντι στον Vettel και στη συνέχεια κυνήγησε τον Bottas μέχρι τον τερματισμό εξασφαλίζοντας το δεύτερο βάθρο της χρονιάς.
Ο Pierre Gasly έκανε δυνατό αγώνα επίσης με αποτέλεσμα η δεύτερη Red Bull να τερματίσει στην εξάδα. Σε αντίθεση με τον Max, ο Pierre φόρεσε ενδιάμεσα ελαστικά στο πρώτο pit stop και στη συνέχεια άλλαξε σε μαλακά την ώρα που το αυτοκίνητο ασφαλείας βρισκόταν στην πίστα. Αυτό του έδωσε την ευκαιρία να επιτεθεί στον Charles Leclerc για την 5η θέση με την επανεκκίνηση του αγώνα, όμως δεν τα κατάφερε, ενώ μπόρεσε να διατηρήσει την 6η θέση αντιμετωπίζοντας με εξαιρετικό τρόπο τις επιθέσεις εκ μέρους της Haas του Kevin Magnussen.
Βαθμούς συγκέντρωσε και η ομάδα της Toro Rosso για τέταρτη φορά σε πέντε αγώνες, με τον Daniil Kvyat να παίρνει τους δύο βαθμούς της 9ης θέσης. Από την 9η πάντα θέση στη γραμμή εκκίνησης ο Daniil έκανε ένα δυνατό αγώνα, κυνηγώντας τις δύο Haas – μάλιστα προσπέρασε τον Magnussen – όμως έχασε τη θέση του όταν ήταν το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα και έπεσε στη 10η. Όμως ξαναπήρε την 9η θέση μετά από ωραίο προσπέρασμα στον Romain Grosjean στους τελευταίους γύρους. Για λίγο ο Alex Albon δεν κατάφερε να πάρει βαθμούς στον αγώνα παρότι ήταν στη δεκάδα πριν την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας. Ο Alex έχασε θέσεις όταν αρκετοί οδηγοί μπήκαν στα pit για φρέσκα ελαστικά και στους τελευταίους γύρους εξαπέλυσε επίθεση στον Grosjean για τη 10η θέση, χωρίς όμως να καταφέρει να τον προσπεράσει.
Toyoharu Tanabe
Τεχνικός Διευθυντής Honda F1
«Είμαστε ικανοποιημένοι γι’ αυτό το δεύτερο βάθρο της χρονιάς σε έναν αγώνα όπου πολλές ομάδες υιοθέτησαν αναβαθμίσεις. Σε κάποια στιγμή φάνηκε ότι θα είχαμε και τα τέσσερα μονοθέσια στη βαθμολογούμενη δεκάδα, όμως στο τέλος δεν το καταφέραμε και είναι κρίμα, μια και τόσο ο Daniil όσο και ο Alex είχαν πολύ καλή απόδοση όλο το Σαββατοκύριακο και τα μονοθέσια της Toro Rosso ήταν και πάλι ανταγωνιστικά. Τώρα δε μένει παρά να συνεχίσουμε τη σκληρή δουλειά με στόχο να φέρουμε ακόμη καλύτερα αποτελέσματα στους επόμενους αγώνες, διατηρώντας το momentum που είχαμε εδώ».
Alexander Albon
Red Bull Toro Rosso Honda
Τερμάτισε: 11ος
«Είναι απογοητευτικό να είσαι τόσο κοντά στους βαθμούς και να επιστρέφεις με μηδέν. Όμως ήταν απολαυστική η μάχη με τον Romain. Έπρεπε να υποχωρήσω γιατί σκέφτηκα ότι θα μπορούσαμε να χτυπήσουμε, εάν και οι δύο αποφασίζαμε να στρίψουμε δεξιά την ίδια στιγμή στο τέλος της ευθείας. Έπεσα στα φρένα και έχασα την ταχύτητά μου στην πρώτη στροφή, κάτι που αν δεν είχε γίνει θα περνούσα μπροστά. Ο αγώνας χάθηκε για εμάς στο pit stop γι’ αυτό και πρέπει να δούμε τι συνέβη. Θα έπρεπε να έχουμε δύο αυτοκίνητα στην πρώτη δεκάδα. Είναι απογοητευτικό αλλά είμαι και χαρούμενος με την απόδοσή μου και δεν βλέπω την ώρα να δώσω μάχες για τους βαθμούς και πάλι στο Μονακό».
Daniil Kvyat
Red Bull Toro Rosso Honda
Τερμάτισε: 9ος
«Είχαμε κάποιες συναρπαστικές στιγμές σήμερα αλλά δυστυχώς χάσαμε τον αγώνα στην pit lane καθώς τα ελαστικά δεν ήταν έτοιμα εκείνη τη στιγμή για μένα. Ήταν μία απόφαση της τελευταίας στιγμής να μπω στα pit και αυτά συμβαίνουν σε τέτοιες συνθήκες. Είμαι σίγουρος ότι θα μάθουμε από αυτό σαν ομάδα. Πιστεύω ότι θα έπρεπε να τερματίσουμε στην 7η θέση, την οποία είχαμε εξασφαλίσει πριν γίνει το μπέρδεμα στα pit. Όμως πήραμε δύο βαθμούς σήμερα που είναι ευπρόσδεκτοι. Είμαι σίγουρος ότι μας περιμένουν καλές μέρες».
Pierre Gasly
Aston Martin Red Bull Racing
Τερμάτισε: 6ος
«Το πρώτο stint του αγώνα ήταν OK, όμως προς το τέλος άρχισα να δυσκολεύομαι με την πρόσφυση και τη φθορά των ελαστικών. Είχαμε πολλά υπολείμματα ελαστικού στην μπροστινή πτέρυγα που σημαίνει ότι γλιστρούσα, με αποτέλεσμα να μείνω πίσω μετά το δεύτερο stint. Προσπάθησα να πιέσω όσο μπορούσα, όμως δεν κατάφερνα να μείνω κοντά στις Ferrari που ήταν μπροστά. Στην επανεκκίνηση μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας, προσπάθησα να κάνω την κίνηση στον Charles αλλά δεν τα κατάφερα. Ήταν καλή μάχη και νομίζω ότι στην εκκίνηση ήρθαμε σε επαφή στη στροφή 3. Στο τέλος είναι ωραίο να σκοράρεις μερικούς βαθμούς. Έχουμε δοκιμές την Τρίτη οπότε μπορούμε να δοκιμάσουμε κάποια πράγματα και να συνεχίσουμε να πιέζουμε. Ανυπομονώντας για το μέλλον, νομίζω ότι έχουμε καλή δυναμική σε μερικές από τις πίστες που ακολουθούν, οι οποίες ταιριάζουν καλύτερα με το μονοθέσιό μας».
Max Verstappen
Aston Martin Red Bull Racing
Τερμάτισε: 3ος
«Προσπαθώ να μεγιστοποιήσω όσα διαθέτω και είμαι χαρούμενος με το σημερινό αποτέλεσμα. Είμαστε και πάλι στην 3η θέση η οποία είναι αντιπροσωπευτική του ρυθμού που έχουμε αυτή τη στιγμή και είναι ωραίο που πήραμε κι άλλους καλούς βαθμούς. Ήξερα ότι μπορούσαμε να δώσουμε μάχη με τις Ferrari και αυτό ακριβώς κάναμε. Στην εκκίνηση τα πράγματα ήταν δύσκολα αφού μπήκαμε τρία μονοθέσια μαζί σε μία στροφή, γι’ αυτό και αποφάσισα να μείνω πιο πίσω. Όμως στο τέλος είχα καλή γραμμή στην έξοδο της στροφής 2 προς τη στροφή 3. Ήταν πολύ σημαντικό να πάρω την 3η θέση σ’ εκείνη τη στροφή μια και από εκείνη τη στιγμή μπορούσα να κανονίσω το ρυθμό και τη στρατηγική μου και όλα δούλεψαν. Οι Mercedes ήταν απλησίαστες, όμως είχαμε καλό ρυθμό και βέβαια είμαστε χαρούμενοι που ανεβήκαμε στο βάθρο. Όλοι μας στην ομάδα έχουμε το κίνητρο να κλείσουμε την ψαλίδα και θα δοκιμάσουμε κάποια πράγματα στις δοκιμές της εβδομάδας τα οποία θα μας δείξουν το δρόμο για το πώς πρέπει να δουλέψουμε».
Επόμενος και 6ος αγώνας του παγκοσμίου Πρωταθλήματος F1 είναι το grand prix στo Μονακό στις 26 Μαϊου 2019.