Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε από τις 11 έως τις 15 Ιουλίου το «Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας», για πρώτη φορά σε ψηφιακό περιβάλλον, παρέχοντας δωρεάν δυνατότητα πρόσβασης στις εργασίες για το κοινό – περίπου 3.500 επισκέπτες. Συνολικά, έλαβαν μέρος περισσότεροι από 200 διακεκριμένοι εισηγητές.Η INTERAMERICAN έκανε ιδιαίτερα αισθητή την παρουσία της σε τέσσερεις θεματικές ενότητες, με εκπροσώπους της από τους τομείς του Ανθρωπίνου Δυναμικού, του Μarketingκαι του νεοσύστατου Mobility&ConvenienceTribe. Οι εισηγητές εκ μέρους της εταιρείας ανέπτυξαν και συζήτησαν θέματα σχετικά με την αγορά εργασίας, την επικοινωνία των brands, καθώς και για τη συμβολή της τεχνολογίας στην εξέλιξη του ασφαλιστικού τομέα και στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.
Κατά την πρώτη ημέρα του συνεδρίου, η Δροσιά Καρδάση, HR Director του Ομίλου INTERAMERICAN, συμμετείχε στο πάνελ με θέμα: «Δεν έχω προϋπηρεσία, πώς θα βρω την πρώτη μου δουλειά;». Όπως τόνισε η Διευθύντρια Ανθρωπίνου Δυναμικού, ο τρόπος εργασίας αλλάζει και στην οργανωτική-διοικητική δομή υπάρχει, πλέον, λιγότερη ιεραρχία. Οι εργαζόμενοι χαρακτηρίζονται από μεγαλύτερη υπευθυνότητα και σήμερα, η εμπειρία-προϋπηρεσία δεν παίζει τόσο σημαντικό ρόλο όσο παλαιότερα. «Η διαφορετικότητα είναι σημαντική σε μια ομάδα, συνδυάζοντας ανθρώπους με εμπειρία και χωρίς, γιατί αυτοί που δεν έχουν εμπειρία μπορούν να έχουν μια καθαρότερη ματιά και να βλέπουν τα πράγματα με διαφορετικό τρόπο» ανέφερε η κ. Καρδάση επισημαίνοντας ότι, όσον αφορά στις τάσεις, τώρα με την πανδημία η νέα τάση είναι η εξ αποστάσεως εργασία:«Συνεπώς αναπτύσσονται νέες δεξιότητες όπως η εξοικείωση με την τεχνολογία, η ευελιξία, η νοοτροπία συνεχούς ανάπτυξης, η γρήγορη εκμάθηση των πραγμάτων, η αυτο-παρακίνηση, τα softskills που αναζητούν οι εταιρείες. Προσλαμβάνουμε με γνώμονα τηνοοτροπία. Αναζητούμε υποψηφίους που είναι ολοκληρωμένοι ως άνθρωποι και ως προσωπικότητες. Ανατρέχουμε, εκτός από το εκπαιδευτικό προφίλ και στα ενδιαφέροντα που έχει κάποιος εκτός γνωστικού αντικειμένου».
Ιδιαίτερη μνεία έγινε στην ομάδα του «Future of Work της INTERAMERICAN». Πραγματοποιήθηκε και workshop, με τη συμμετοχή αποφοίτων πανεπιστημίων και νέων επαγγελματιών, κατά το οποίο συζητήθηκε το μέλλον της εργασίας και οι προβληματισμοί, καθώς και οι απόψεις των συμμετεχόντων σχετικά με την εργασία εξ αποστάσεως.
Στην ενότητα «Μeet the executives» o Σπύρος Οικονόμου, Βusiness Development&Ecosystems Chapter Leader, περιέγραψε τις δραστηριότητες του ρόλου του και της ομάδας του σημειώνοντας ότι αυτή βρίσκεται κοντά στην καθημερινότητα των πελατών του, μελετάτις ανάγκες τους και αποδίδει αξία στους πελάτες με πολλούς τρόπους, κάθε στιγμή. Η νέα δομή του M&C Tribe εξυπηρετεί αυτό τον σκοπό. «Η INTERAMERICAN είναι συνοδοιπόρος του πελάτη στο ταξίδι του μέσω των υπηρεσιών και συνεργασιών που αναπτύσσει, ανεξάρτητα από το μέσο που αυτός θα επιλέξει και τον εξυπηρετεί» διευκρίνισε, αναφερόμενος στη μετακίνηση και τη χρήση οχήματος.
Στην ενότητα «Η επόμενη ημέρα για την επικοινωνία των μεγάλων brands» έγινε αναφορά στις αλλαγές για την επικοινωνία, που προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα της αγοράς λόγω της Covid-19, με το digital και το e-commerce να αναπτύσσονται με γρήγορους ρυθμούς και τους καταναλωτές να ακολουθούν τη νέα πραγματικότητα. Ο Μάρκος Φραγκουλόπουλος, Marketing Head, μίλησε για τη λειτουργία των δύο brands της εταιρείας -INTERAMERICAN και Anytime- και στον στόχο να είναι δίπλα στους πελάτες, προσφέροντάς τους λύσεις κατά την ιδιαίτερη περίοδο μετάβασης σε μια νέα κανονικότητα, μέσω ψηφιακής διαδικτυακής προσέγγισης – εξ αποστάσεως.
«Η INTERAMERICAN είναι ανθρωποκεντρικός οργανισμός. Οι άνθρωποι κατά την παρούσα φάση επιθυμούν, συμπληρωματικά ως προς το δημόσιο σύστημα Υγείας, να καλύψουν όχι μόνο την πρακτικά τις ανάγκες φροντίδας της υγείας, αλλά και τη διάσταση του συναισθήματος της ασφάλειας. Εμείς είμαστε κοντά τους, προσφέροντας περιεχόμενο εκπαιδευτικού χαρακτήρα ώστε να είναι πολύ καλά συνδεδεμένοι μαζί μας – και δεν εννοώ μόνο τεχνολογικά. Θέλουμε να υπάρχει ένας συνδετικός κρίκος μέσω της αλληλεπίδρασης, όπως συμβαίνει στα social media και μέσω της απευθείας επικοινωνίας που αναπτύσσουμε με το πελατολόγιο μας. Στόχος μας είναι να δώσουμε ένα μείγμα επικοινωνίας, έτσι όπως το θέλει ο πελάτης ή ο εν δυνάμει πελάτης. Για ιδιαίτερους λόγους, το physical και το digital έχουν διαφορετική βαρύτητα. Σημασία έχει κατά πόσο η ποικιλία των μέσων που θα χρησιμοποιήσουμε είναι αποτελεσματική για τους ανθρώπους με τους οποίους θέλουμε να επικοινωνήσουμε. Το digital δίνει την ευκαιρία να ξεκινήσουμε τον διάλογο και να κτίσουμε την εμπιστοσύνη και το service πριν την πώληση» τόνισε, μεταξύ άλλων, ο κ. Φραγκουλόπουλος.
Ο Πάνος Κούβαλης, Mobility&Convenience Tribe Leader, ανέπτυξε το θέμα «Πώς η τεχνολογία εξελίσσει τον ασφαλιστικό τομέα και δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας». Το στέλεχος της εταιρείας υπογράμμισε τις εξελίξεις γύρω από την τεχνολογία αλλά και τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα, που αλλάζουν δραματικά και άμεσα την ασφαλιστική βιομηχανία.«Η INTERAMERICAN, για να μπορέσει να ανταποκριθεί στο νέο περιβάλλον, προσαρμόζει τη στρατηγική της με έμφαση στη ψηφιοποίηση, την εκτεταμένη χρήση των δεδομένων και τη δημιουργία συνεργασιών σε περιοχές πέρα από τη βασική ασφαλιστική πρόταση. Ταυτόχρονα, δίνει ιδιαίτερη σημασία σε έναν νέο τρόπο εργασίας, ο οποίος παρέχει στους ανθρώπους μας την ελευθερία να μαθαίνουν δοκιμάζοντας, να σκέφτονται χωρίς περιορισμούς, να αναπτύσσονται και να συμβάλλουν στις κοινές φιλοδοξίες και τους σκοπούς μας» είπε, συμπληρώνοντας πως «είναι να σημαντικό να διασφαλίσουμε ότι οι ταλαντούχοι άνθρωποί μας αξιοποιούν στο μέγιστο τις δυνατότητές τους».
Νέο site για την καριέρα
Το νέο Career Microsite, μέρος της ιστοσελίδας της INTERAMERICAN είναι «στον αέρα» από την Πέμπτη 9 Ιουλίου. Μαζί με τη συμμετοχή της εταιρείας στην εκδήλωση «Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας», το microsite αποτελεί την πρώτη δράση για την καθιέρωση της INTERAMERICAN ως Employer Brand Top. Βασικός στόχος των δράσεων είναι η επικοινωνία του Employee Value Proposition της εταιρείας στα νέα ταλέντα, υπό το concept«I Can».
Το Career Microsite πραγματοποιεί μία «ξενάγηση» στο πραγματικό εργασιακό περιβάλλον της INTERAMERICAN σε κάθε ενδιαφερόμενο, αναφέρεται στο νέο τρόπο εργασίας που εφαρμόζεται στον οργανισμό, συστήνει τις ομάδες που αποτελούν το έμψυχο δυναμικό της και συνοψίζει τις δυνατότητες εξέλιξης και ανταμοιβής.