Σε μια περίοδο εξαιρετικά κρίσιμη για την αξιοπιστία της ιδιωτικής ασφάλισης, η INTERAMERICAN επιβεβαίωσε τους λόγους της σταθερής εμπιστοσύνης των πελατών της καταβάλλοντας συνολικά, κατά το πρώτο τετράμηνο του έτους, 79,5 εκατ. ευρώ σε πληρωμές και αποζημιώσεις προς ασφαλισμένους της και άλλους δικαιούχους.
Αντιστοίχως, οι περιπτώσεις που διαχειρίστηκε με καταβολές η εταιρεία από τον Ιανουάριο έως και τον Απρίλιο ανήλθαν σε 142.241. Δηλαδή, σε βάση εργασίμων ημερών, κατά μέσο όρο καθημερινά η INTERAMERICAN πλήρωνε κάποιο ποσόν σε 1.756 πελάτες της ή δικαιούχους αποζημίωσης.
«Οι πληρωμές και αποζημιώσεις σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία δείχνουν ότι η INTERAMERICAN παραμένει κοντά στους πελάτες της αποδίδοντας και οικονομική αξία, άμεσα και αντικειμενικά σε κάθε απαίτηση. Ωστόσο, αποστολή μας είναι να τους παρέχουμε αρκετά περισσότερα από την αποζημίωση, βελτιώνοντας με τη συνεχή παρουσία και τις υπηρεσίες μας την καθημερινότητά τους. Αυτό το στοιχείο αναδεικνύεται ιδιαίτερα κατά την περίοδο της υγειονομικής κρίσης και υποστηρίζεται απόλυτα από τη σύγχρονη οργάνωση, την προηγμένη ψηφιακή τεχνολογία και τις παροχές προστιθέμενης αξίας του οργανισμού μας» τονίζει στο μήνυμα του ο Γιάννης Καντώρος, Διευθύνων Σύμβουλος της INTERAMERICAN.
Τι δείχνουν οι δείκτες και οι Κλάδοι ειδικότερα:
Ο σύνθετος δείκτης Net Promoter Score (NPS), που η εταιρεία παρακολουθεί συστηματικά από το 2014 και έχει ανέλθει στο 65 -κατά 17 μονάδες- στο 2019, είναι ενδεικτικός της αναγνώρισης της INTERAMERICAN από το πελατειακό κοινό για την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών και τη συνέπειά της.
Τα ποσά που καταβλήθηκαν κατά το πρώτο τετράμηνο, έρχονται να προστεθούν στα 2,73 δισ. ευρώ που η εταιρεία έχει πληρώσει κατά τη δεκαετία της οικονομικής κρίσης (2010-2019).
Ειδικότερα, στον κλάδο Ζωής πληρώθηκαν 21,9 εκατ. ευρώ σε 6.700 περιπτώσεις για λήξεις συμβολαίων, θανάτους, μόνιμες και πρόσκαιρες ανικανότητες, καθώς και εξαγορές, ενώ περιλαμβάνονται και οι ατομικές μηνιαίες συντάξεις.
Στον κλάδο Υγείας, οι αποζημιώσεις έφθασαν στα 22 εκατ. ευρώ σε 71.628 περιπτώσεις. Περιλαμβάνεται όλο το φάσμα των καλύψεων από προγράμματα Medisystem και Bewell: επισκέψεις, διαγνωστικές πράξεις και νοσηλείες, καθώς και επιδόματα ασθενειών. Επίσης, αποζημιώθηκαν επισκέψεις και διαγνωστικές εξετάσεις εκτός συστημάτων INTERAMERICAN.
Είναι αξιοσημείωτο ότι ο δείκτης NPS στην Υγεία παραμένει σημαντικά υψηλός σε σχέση με τα διεθνή standards κατά το πρώτο τετράμηνο, ανερχόμενος στις 40 μονάδες. Εστιάζοντας στις καλύψεις πρωτοβάθμιας Υγείας, η εταιρεία υποδέχθηκε κατά το ίδιο χρονικό διάστημα -παρά τα περιοριστικά μέτρα λόγω της πανδημίας- στα εξωτερικά ιατρεία των ιδιόκτητων υποδομών της (γενική κλινική Αθηναϊκή Mediclinic και δύο πολυϊατρεία Medifirst) 31.640 επισκέψεις. Στην κλινική, πραγματοποιήθηκαν 1.673 νοσηλείες και 1.390 χειρουργικές επεμβάσεις.
Στις Γενικές ασφαλίσεις, η INTERAMERICAN αποζημίωσε με 26,6 εκατ. ευρώ 20.378 περιπτώσεις. Ο κλάδος Αυτοκινήτου πλήρωσε 21,1 εκατ. ευρώ, με σχετική μείωση περιστατικών λόγω των περιορισμών στη μετακίνηση. Ο δείκτης NPS για τους κλάδους των Γενικών ανήλθε στις 67 μονάδες, με τον κλάδο Αυτοκινήτου (INTERAMERICAN και Anytime) στο 65 και τους άλλους κλάδους: κατοικίας-επιχείρησης, αστικών ευθυνών, νομικής προστασίας και λοιπούς, στο 83.
Στις Ομαδικές ασφαλίσεις, καταβλήθηκαν 9 εκατ. ευρώ σε 43.535 περιπτώσεις για συμβόλαια Ζωής, Υγείας και Γενικών ασφαλίσεων, Medisystem και συνταξιοδοτικά. Στον κλάδο, η εταιρεία διαθέτει πελατολόγιο 1.039 επιχειρήσεων.