Την Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου, η Τίνα Μιχαηλίδου άνοιξε το παράθυρο στην συναρπαστική συζήτηση για τους influencers στο 12ο e-Business World & Digital Marketing 2023, το οποίο έλαβε χώρα στο ξενοδοχείο Wyndham Grand Athens, παρουσιάζοντας μια θεματική που προβληματίζει όλες τις εταιρείες που θέλουν να ασχοληθούν με το ψηφιακό marketing και με το ερώτημα που βασανίζει όλα τα brands το 2023: “Influencers: Πραγματικοί Επηρεαστές ή Socialmedia-κη Φούσκα;”.
Η Τίνα Μιχαηλίδου ανταποκρίθηκε σε αυτό το ερώτημα παραθέτοντας στοιχεία από έρευνες και εναποθέτοντας επιχειρήματα σχετικά με το πότε ένας influencer μπορεί πράγματι να αποτελεί μέρος μιας στρατηγικής σε μια καμπάνια επικοινωνίας. Επιπλέον, ανέλυσε το θέμα πως, όταν κάποια brands επιλέγουν έναν influencer χωρίς στρατηγική, αυτό μπορεί να αποτελέσει μια κίνηση μάρκετινγκ «πυροτέχνημα» και μια socialmedia-κή φούσκα. Κατά την ανάλυσή της, η ίδια έθεσε στο τραπέζι τις συστάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και του Υπουργείου Ανάπτυξηςσχετικά με τη σωστή και μη παραπλανητική προώθηση προϊόντων μέσω του influence marketing. Καθόρισε τα πλαίσια μέσα στα οποία μια καμπάνια μπορεί να είναι τόσο επιτυχημένη για ένα brand όσο και μη παραπλανητική για το κοινό. Τέλος, επισήμανε ότι δεν είναι όλοι οι influencers κατάλληλοι για όλα τα brands και ότι μόνο όταν ένα brand επιλέγει στοχευμένα έναν influencer, τότε μπορεί να αποδώσει πραγματικά μια καμπάνια.
Η Τίνα Μιχαηλίδου και η ομάδα της GR8 Communication έχουν αναλάβει με επιτυχία τη στρατηγική του Influence Marketing πολλών brands, επιμελούμενες τη διαχείριση των Influencer Marketing Campaigns και παρέχοντας Influencer Consulting Services. Με μια ενεργή παρουσία και συνεχή επέκταση του δικτύου των influencers που διαχειρίζονται, η εταιρεία αντιμετωπίζει την πρόκληση του να δημιουργεί αυθεντικές συνεργασίες που προσφέρουν αληθινή αξία στους καταναλωτές.
|
|
Η ομιλία αποτέλεσε μια καλή ευκαρία για ανταλλαγή απόψεων για τους influencers. Η εμπειρία και η επιτυχία της Τίνας Μιχαηλίδου και της GR8 Communication προσδίδουν σημαντική βαρύτητα στην αξιολόγηση του ρόλου των influencers στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή, αφήνοντας ανοιχτά ερωτήματα για το μέλλον αυτής της σημαντικής πτυχής του ψηφιακού μάρκετινγκ.
|
|