Είναι κοινή εκτίμηση στην κοινότητα ότι η κίνηση του ομίλου να παρουσιάσει το Protergia Picasso αιφνιδίασε και πάγωσε τον ανταγωνισμό.

Η Protergia κάνει το επόμενο μεγάλο βήμα και αλλάζει την αγορά παρουσιάζοντας ένα προϊόν που δίνει την ευχέρεια στον καταναλωτή να πληρώνει, ανάλογα με τις ανάγκες του, το ίδιο ποσό κάθε μήνα για έναν χρόνο.

Για κίνηση-ματ και “blitzkrieg” του Ευάγγελου Μυτιληναίου έκαναν λόγο οι αναλυτές, με ορισμένους εξ αυτών να εκτιμούν ότι η Protergia θα μπορούσε να έχει ακόμη και 1.000.000 πελάτες (από περίπου 700.000 σήμερα) στα τέλη του 2026. Δηλαδή σχεδόν δύο χρόνια νωρίτερα από τον αρχικό στόχο που είχε θέσει η διοίκηση της Metlen.

Όσον αφορά την εισηγμένη, μετά και την τελευταία φάση ανόδου της μετοχής έως τα νέα ιστορικά υψηλά των 46,74 ευρώ, η χρηματιστηριακή αξία της ξεπέρασε τα 6,5 δισ. ευρώ. Με αυτό το μέγεθος (αποτίμησης) θα καταλάμβανε μια αρκετά υψηλή θέση στη σχετική κατάταξη των 100 εταιρειών του FTSE 100 All Share του London Stock Exchange. 

από ΧΡΗΜΑ WEEK